Týden na téma…. SUPER PLAYBOY–deo

Další provoněný článek před námi. A protože jsem začala tím, co se mi recenzuje nejhůř, hodlám v tom pokračovat i dneska, takže se blíže podíváme na deodorant.

Super playboy deo (1)

Černo-růžová kombinace dává tušit, že se vevnitř skrývá něco, co chce napovrch. Sexy “Já”, které chce flirtovat, svádět a užívat si nezapomenutelnou noc, aniž by bylo třeba myslet na ráno.

Jo, to ve mně vyvolává kombinace obalu s vůní, které perfektně ladí k vůni, o které jsem vám psala včera.

Super playboy deo (2)

Opět jako o vůně se jedná je vůni, která rozhodně netouží po tom být jemná a v pozadí, naopak. Křičí do všech stran, že je tady a když procházíte, zanechává za vámi nezaměnitelnou stopu. Máte kuráž? Chcete, aby si vás pamatovali? Spojte vůni Super Playboy s deodorantem a užívejte si pozornost, které rozhodně neuniknete.

Super playboy deo (3)

Stejně jako je vůně mojí srdcovkou, zamilovala jsem i deodorant. Mám pocit, že vydrží déle než vůně. V podstatě si moje podpaždí užívá tu vůni po celý den. A tak to má být.

Jediným problémem asi pro někoho může být složení (limonene, alkohol…). Já se sama před sebou obhajuju tím, že když to střídám se “zdravějšími”, tak to není tak hrozné, jako bych ho používala denně. Slabá útěcha, ale zatím funguje.

Super playboy deo (4)

Super playboy deo (5)

Řešíte složení deodorantů? A jsou nějaké složky, kterým se v kosmetice vyhýbáte “jako čert kříži”?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)