Jak bydlí moje nejoblíbenější laky na nehty :-)

Když jsem se rozhodla, že v pokoji nechci TV, přemýšlela jsem, co s volným místem, které ve stěně po jejím "vyhození" vznikne. I proto jsem nějakou dobu odkládala její odnos.

A pak, když jsem tak seděla na gauči a koukala na ní, v duchu si říkala: "co jen já s tebou provedu", mi to došlo... V šatně, ukryté před všemi, i těmi mými, zraky jsem měla laky na nehty. Sice hezky v "domečku" a "ohrádce", ale i tak, jak jsem je neměla na očích, na plno barviček jsem začala zapomínat. O košíčcích radši ani nemluvím, i když tam vždy byly takové ty "laky"... (čti: ty co máš, "kdyby někdy náhodou")

Tak, bez dalšího dlouhého okecávání... :-))


Pohled do stěny a přehled mých nejpoužívanějších laků. 


To samé, ale foceno v noci... 

A protože teď nejsem doma, nemám příležitost udělat lepší fotky, takže budu muset použít ty, co mám v mobilu a co jsou hlavně spíš... večerní (to je tak, když člověk spíš žije v noci než přes den...)



Dřív jsem mívala laky v košíčkách (malý červený je ještě i vidět) a měla jsem to rozdělené podle značek, případně na "normální laky" a "třpytkaté". Jenže košíčky jsou dosti nepřehledné a tak jsem zvolila tuto metodu. Domeček, původně na postavičky z Kinder vajíček, využívám jako ubytovnu pro laky už hrozně dlouho.



"Ohrádku" jsem objevila v létě ve sklepě - typická stará polička na kořenky, v ošklivé skoro černé barvě se tam tak válela a já hned viděla její potenciál. Bílá barva jí sluší (stejně jsem tenkrát jinou barvu doma neměla :D ) a laky do ní skvěle padnou a pasují - jako by si byly souzeny.



Talířek s flakonky, je takový detail, který se mi tam líbil, aby to nebylo moc prázdné. Lampička dělá večer moc hezké světlo, když sedím s nb právě u konferenčního stolku (který je přímo před touto částí stěny) a dělám si u něj nehty. Vše mám hezky po ruce, příjemně osvětlené a je to fajn.



Do malých mističek jsem nacpala jednak razítka, kleštičky atd, a pak taky různé třpytky a blbůstky na nehty.



Poslední, co zbývá, je košík pod hlavní poličkou. Tam jsou takové ty nezbytnosti, jako manikúra, odlakovač, nějaké houbičky na ombré, mám tam svoje tečkovadla, v plechovce od čaje jsou vatové tamponky a tyčinky do uší, alpu mám, když chci dělat novinový design... Mno a v malém košíčku jsou nějaké péče, top coaty, a laky, co sice používám, ale ne tak často, jenže si nezaslouží být zavřený v šatně a tak jsou tady.

Tak, to by bylo o ubytování mých laků asi všechno. Jak je skladujete Vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)