Holografický lak na nehty Galadriel

Dámy a pánové.... Dovolte, abych Vás dneska s někým seznámila. Slyšeli jste už o značce By Arwenn? Ne? Tak to se právě změní.


Oficiální popis:


Co jsou laky By Arwenn? 

Jsou to ručně vyráběné, veganské, 5free laky na nehty. Krásy může být dosaženo, aniž by zvířata musela trpět.

By Arwenn jsou výrobky z vášně, které nešetří na kvalitě a můžeme zde skutečně hovořit o "čerstvých" surovinách v rámci laku na nehty. Nic není průmyslově vyráběno, jedná se o 100% ruční práci nezávislého výrobce. (zdroj)


Jedná se o laky na nehty. Ale ne ledajaké. Jsou to "cruelty free, vegan & handmade" laky na nehty. Taky jsem o nich neslyšela, dokud mi nepřišla nabídka  od eshopu LakiLaki (eshop LakiLaki se specializuje na jedinečné laky z celého světa. Proto je plný, pro mne neznámých značek, která určitě zaujmou.je vyzkoušet). Musím říct, že lituji, že jsem je nepoznala dřív. Jedná se totiž o holografické laky.

Ach bože.... Do téhle chvíle jsem měla jeden, takový nevýrazný. Ale to se teď změnilo a já se zamilovala. Až po uši....



Konkrétně mám odstín Galadriel, který asi nedokážu řádně popsat. Lak se skládá jakoby z milionů třpytek a základové barvy. Tu bych popsala jako směsici růžové a hnědé - krásná přirozené barva, na které třpytky vyniknou. Zlatá, červená, zelená, modrá... jak hýbete prstem na světle, krásně se mění, prolínají, přeskakují... efekt, který bohužel foťák nezachytí, ale věřte mi, že je kouzelný. Jop, na sluníčku dokážu dobu sedět a jen se na nehty dívat a užívat si to. Oficiálně se tedy píše, že se jedná o lak s měděnými, oranžovými, zlatými a zelenými tony, ale já ho vidím tak, jak jsem popsala :-)

Co se výdrže týče - bez top laku vydržel lak cca 3 dny, pak se špičky lehce oloupaly. Ale nutno říct, že jsem si denně myla vlasy a to je na laky všeobecně docela záhul, takže v tomhle ohledu ho hodnotím velmi kladně.

Odlakování - přiznám se, že tady jsem se bála, přece jen, všechny víme, jaké jsou třpytky na odlakování potvory... Ale mýlila jsem se - odlakovává se naprosto normálně. Možná ještě mnohem snáz, než obyčejné laky. Takže tady taky velké +.

Nanášení - štěteček je za mne ten nejklasičtější: tenký a dlouhý. Takový, se kterým si myslím, že umí a je zvyklá pracovat většina z nás, takže za mne taky dobré.



Co zbývá dál? Asi obal. Ten je taky za mne taky taková ta klasika: baňka :-), na které je nalepený obrázek a jméno laku. Věřím, že všichni kolegové vedle sebe musí např. na poličce vypadat kouzelně.



Lak se dá používat jako nadlak na jinou barvu, bohužel nemám pořádný černý lak doma, na kterém musí vypadat skvěle (razítkování si vybralo svou daň...). Každopádně i sám o sobě, ve dvou vrstvách působí skvěle.


Přemýšlím, co jsem vám o laku ještě neřekla a napadá mě jen obsah, který je úctyhodných 15ml a tím se řadí mezi největší laky, co asi vlastním. Cenově vás vyjde aktuálně na 299Kč - právě je na něj totiž sleva 60Kč.

Mno a protože se jeho krása nedá zachytit na fotkách, pokusila jsem se ho pro vás natočit. Jen berte prosím ohled na to, že je to točené na mobil a ano, na výšku, jak jsem všimla až když bylo video v notebooku...



Zaujaly vás laky? Pořídíte si nějaký?

Děkuji eshopu za možnost lak vyzkoušet.

1 komentář:

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)