Razítkujeme

Několik let zpátky jsem od bráchy k Vánocům dostala, na mé výslovné přání, destičky a razítka od Konad…

Roky, fakt počítám že tak 3 to být můžou, mi skvěle sloužila. Vše bylo v pořádku, jen na růžovém podkladu razítka byly růžové kytičky špatně vidět… a ne jen růžová, ale i s červenou, žlutou a oranžovou jsem měla problém.

Takže to chtělo nějaké jiné razítko, nejlépe bílé, abych ho mohla používat na tyhle, a celkově tmavé barvy, které na růžovém nevyniknou.

Jedno takové jsem objevila na eshopu PoštovnéZdarma.



Rozhodla jsem pro variantu 1. Věřím, že 2. varianta je praktičtější pro někoho, kdo na rozdíl ode mne nemá už jedno “tmavé razítko”. Nebo nechce třeba nosit dvě, ale chce mít jedno hezky po ruce.
Dnešní recenze bude trošku jiná – přidám totiž porovnání s originálem.. Je lepší? Liší se, čím si nehty razítkujete? Pojďme se na to podívat.

Když jsem si razítko objednávala, líbilo se mi, že je z každé strany jinak velké. Nějak jsem čekala, že větší strana bude velká jako originální Konad a druhá menší – mám totiž pidi nehty na malíčku a tak se s tím velikým razítkem trefit je trochu problém.



Ooooo, jak jsem se zmýlila. Stejně velká je menší strana. Ta větší je fakt…. Velká. Kupodivu se s ní ale pracuje dobře, většinou razítko trefím na místo, na které jsem chtěla.


Razítko je celkově podstatně větší. Není hladké, takže se s ním dobře pracuje. V ruce se mi drží líp než originální prcek.

Hodně se liší i stěrka. Originální je na konci ostrá. Můj nový miláček je celoplastový. Což na první stranu vypadá výhodně – moje ubohé destičky jsou za ty roky už moc, moc poškrábané, což si myslím, že by tato stěrka mohla eliminovat. 



Nevýhodou toho, že jde jen o plast je naopak to, že je potřeba ji častěji čistit. Konada jsem čistila vždy až když jsem měla kompletní manikúru. U šedivé to chce tak po jedné ruce očistit, pak totiž stírání už není 100%.


Verdikt? Já v tom nevidím rozdí .-D Ba ne, kecám… Lépe se mi pracovalo se šedou sadou. Tím, že je razítko větší, se lépe drží v ruce a lépe se s ním pracuje. U stěrky je to tak 50:50 – pracuje dobře, jen je třeba ji během práce očistit. Na druhou stranu neničí tolik destičky…. Kdybych to měla objektivně rozhodnout, vybrala bych šedivou – raději budu během manikúry občas očisťovat stěrku, než si ničit destičky. 

Tím je tedy jasné, že u mne šedá sada porazila originál od Konada na celé čáře .-)


Co vy a razítkování nehtů? Razítkujete? Nebo jste razítkovaly? Jaké jsou vaše oblíbené motivy (já jsem teď úchylná na motýly a stylově na vločky .-D)? A máte sadu od Konad nebo jinou?

Pokud vás zajímá zdobení nehtů, nezapomeňte ještě číhnout >>>sem<<<

PS: Malá ukázka – v sobotu večer jsme měly dámskou jízdu a značně…. oginované si hrály s laky – toto je můj výsledek, vím, vím, ale došel mi doma odlakovač a jen zatím hledám ideální zimní manikúru .-))



Děkuji eshopu za poskytnutí sady k recenzi.

2 komentáře:

  1. Něco takového vidím poprvé :) Díky za obeznámení :)

    Piosek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když to člověk umí (a ne jako já, které dělá problém motiv umístit tam, kam by se hodil nejvíc :-D ), je to super vychytávka. Destiček s motivy je nepřeberné množství, včetně fr. manikúry, kterou si chci objednat :-)

      Vymazat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)