Po dlouhé zimě a mé lemroidnosti jsem zase tu

Nebudu okecávat důvody, proč jsem nepsala, kdo chce, čas si na psaní najde, kdo je lemroid jako já, kterého zima, i když mírná, ničí, tak moc sil nezaktivuje...

Ale s návratem sluníčka a teplejších, delších dní, se ve mně zase probudila touha psát. A ač mi z neznámého důvodu nejde writer (nelíbí se mu jméno a heslo a já nechápu proč), jsem zase tu a do doby, než ho zprovozním, budu muset holt fungovat přes blogger.

Dneska to bude jen takový okecávací článek o tom, co chystám. Udělala jsem si hezký měsíční přehled, přepřipravila pár článků a tak věřím, že by to jít mohlo. Celkově, i s tímhle by se tu mělo objevit celkem 13 článků, které zahrnou jak dekorativku, tak něco málo o vlasech, nehtech... Tak i jedna Giveaway.

Teď už vám jen chci popřát hezký víkend a v pondělí jsem tu s novým článkem :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)