Bioderma Sensibio H2O

O této růžové micelárce bylo napsáno už hodně… Když se ke mně dostala, byla jsem nadšená a těšila se na ni. Jenže se konalo zklamání. Po tom všem, co jsem si o ní přečetla, jak z ní byl blogový svět nadšený… Asi jsem čekala moc a proto jsem teď zklamaná.

Začnu jako vždycky a to ofiko popisem:

biodermaJako výsledek uplatňování inovatívního přístupu, BIODERMA jako první vyvinula micelární roztoky. Micelární roztok Bioderma Sensibio H2O, speciálně nakomponovaný pro citlivou, normální, až suchou pokožku, jemně čistí tvář a oblast očí.

Odstraňuje vodě odolný make-up. Součastí jeho složení jsou micely, které účinně emulgují nečistoty a současně udržují rovnováhu pokožky (neobsahuje mýdla, fyziologické pH).

  • Zklidňuje podrážděnou pokožku a minimalizuje začervenání.
  • Dokonale čistí a odstraňuje make-up z tváře a z oblasti očí.
  • Je zárukou vysoké tolerance.
  • Navozuje okamžitý pocit svěžesti.
  • Bez oplachování

Uklidňující aktívní složky snižující překrvení, zabraňují podráždění, které často vzniká v důsledku čištění pokožky. Voda Bioderma Sensibio H2O je výborně tolerovaná nejen kůží, ale i očimi (testované pod dohledem očních lékařů). (zdroj)

Nechci psát negativní články, moc mi to nejde a vyhýbám se tomu (ač mám v toaletce dost věcí, které by si kritiku zasloužily a které mě zklamaly), ale dneska jsem se rozhodla ji po době zase zkusit a přesvědčila mě, že my dvě kamarádky nikdy nebudeme.

Začnu tím, že mám smíšenou pleť, spíš mastnou (i když už ne tak jako za mlada :D). Možná micelárka vyhovuje jinému typu… A proč mi vlastně nesedla?

  • odličování s ní není snadné, např. obočí a stíny (a to nepoužívám báze) musím vážně “drhnout”

  • má být pro citlivou pleť, ale mne štípe v očích

  • hrozně mi po ní pne pleť

  • vysušuje mi obličej

  • mám pocit, že neodlíčí úplně do čista

Vím, že jsem se pustila do oblíbeného produktu, ale 100 lidí 100 chutí a věřím, že určitě nejsem nejsem sama, koho tenhle “zázrak” úplně neuchvátil.

Jak jste na tom vy? Vyhovuje vám, nebo máte svého favorita jinde?

3 komentáře:

  1. No, taky zatím nemám moc pozitivní zkušenost :( Na jednu stranu super, pleť mám po ní úplně hlaďoučkou, jak po ničem jiném, taky mizí zarudnutí, ale samozřejmě hned musím aplikovat pleťový krém, jinak taky pne, ale to je jasné :) Když ho aplikuji, tak je vše jak má být. Ale na druhou stranu, čekala jsem od této vody více. Nevím, zda dělám něco špatně, koukala jsem i na videa, jak ji používat. Vypadalo to tak jednoduše, slečna si jen přiložila tamponek na oko, chvilku ho na něm držela a pak jen stáhla stíny i s řasenkou dolů. Ta voda ji ta líčidla úplně "rozpustila" a opravdu na jeden tah dolů vše zůstalo na tamponku. Je pravda, že mám celkem hodně dlouhé řasy, ale stačí mi jedna vrstva řasenky. Každopádně, ikdyž nechám na oku delší dobu a promnu, stejně mi to ta líčidla vůbec nerozpustí a nestáhne tak, jako jí :( Musím to dělat na třikrát a pak ještě doodlíčit řasy zespodu a pak i spodní řasy :( vypotřebuju tři tamponky úplně plné té vody a docela mi mizí :( Takže jsem čekala, že to bude větší zázrak :( Mě to s ní fakt nejde... Jak říkám, řasy mám sice dlouhé, ale vrstvu řasenky mám jen jednu a vůbec nepoužívám voděodolnou. Voda má být sice i na voděodolnou řasenku a líčidla, ale to si nedokážu představit už vůbec :/ A taky podotknu, že vodu mám z lékárny, nikoliv z internetu (tak by se nemělo jednat o padělek, cena byla dost vysoká). Asi ji budu používat i nadále na pleť, ale to odličování očí je děs :( To už mi lépe poslouží olivový olej, který jsem používávala dříve.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      já ji teď vzala lehce na milost, ale nemůžu ji používat na odličování - jak píšeš - prostě to nedává. Také nepoužívám voděodolnou řasenku a neodlíčí. Stejně tak linky jen rozmaže a to mluvím o tužce, gelové jsem ani odličovat nezkoušela.
      Po všech oslavných komentářích je pro mne prostě zklamáním :-(
      Ale používám ji ráno, když chci z obličeje jen dostat zbytky nočního krému a to se dá. Sice taky musím hned nanášet krém, kvůli tomu pnutí, ale to bych nanášela tak jako tak, takže po ránu spolu kamarádíme. Ale je to velmi vlažný vztah...

      Vymazat
  2. Ahoj, mám ji pár dní a jsem konečně spokojená :) Všechny odličovače očí, ač byly hypoalergenní, pro citlivé oči atd., tak vždycky hrůza, rudé "spálené víčka apod", tak tahle voda je pro mě kouzelnice, konečně klid, vyčištěná pleť. Parádní. Za mě jednička. Ale jak říkáte - sto lidí - sto chutí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)