ecoTOOLS: BAMBOO 4 piece brush set

Posledních pár dní jsem vesele testovala nové štětce. A protože už štětce prošly dvojím praním, myslím, že je na čase vám o nich něco povědět.

Jedná se o 4-dílnou sadu Ecotools. Štětce mám z eshopu Poštovnézdarma.

ecoTOOLS (1)

V sadě najdete 4 štětce, konkrétně se jedná o:

  • baby kabuki
  • mineral powder brush
  • concealer brush
  • eye shading brush

+ jako bonus je k sadě taštička

ecoTOOLS (8)

Na obalu se uvádí, že jsou štětce cruelty-free a vhodné i pro vegany. Jsou vyrobeny z přírodních a recyklovatelných (recyklovaných) materiálů. Štětiny jsou čistě přírodní (a fantasticky heboučké, úplně na mazlení), dřevěná rukojeť je z bambusu a hliník je recyklovaný. Už jen za to tohle mají štětce ohromné plus.

ecoTOOLS (9)

BABY KABUKI

Nemůžu si pomoct, ale tenhle štětec je tak hrozně roztomilý… Do kabelky k přepudrování naprosto ideální. A jak je heboučký? Skoro až neuvěřitelné. Jenže se mnou už není – mamka se do něj zamilovala, když jsem ho zapomněla v přízemí v koupelně a tak jsem jí ho po posledním praní nechala. Loučila jsem se s ním těžko a nebýt to mamka, tak bych ho nedala .-)

Ač se může zdát malý, nenechte se mýlit. Právě jeho velikost z něj dělá skvělého parťáka při přepudrování hůře dostupných míst. Zákoutí kolem nosu pro něj nejsou žádný problém právě díky jeho velikosti, nebo snad maličkosti? .-)

ecoTOOLS (2)

MINERAL POWDER BRUSH

Klasický štěteček na pudr. Stejně jako kabuki je fantastický jemný. Skoro až jsem se bála, jestli přes svojí jemnost dokáže nabírat pudr. Mé obavy byly zbytečné. Se štětcem se pracuje velmi dobře i přes kratší rukojeť (jedná se travel size).

Ale nebyla bych to já, abych ho nepoužívala jinak – zjistila jsem totiž, že se s ním skvěle nanáší  jak tvářenka tak i brozer

ecoTOOLS (3)

CONCEALER BRUSH

Pevný a přesto jemný štětec. Asi to bude znít divně, ale tenhle štětec používám na dělání linek pomocí stínů – jeho pevná a jemná hrana je na to skvělá. Dá se s ním udělat tenká linka na waterline stejně jako silnější pro výraznější líčení. Tohle je holt důkazem, jak individuálně lze každý štětec využít .-)

ecoTOOLS (4)

EYE SHADING BRUSH

HURÁÁÁÁ, konečně sada, která má v sobě blendící štětec. A těch není nikdy dost, tím, že je málokterá sada obsahuje a musí se kupovat extra. Ač je štětec sám o sobě ze všech mých blendíků nejmenší na výšku, co se štětin týče, je nejchlupatější. A stínování s ním je jedna radost. Opravdu je to na oku jako pohlazení a hlavně to s ním jde hrozně rychle. Jak jsem nedávno chválila blendíka od MUA, tak už to neplatí – mám nového miláčka..

ecoTOOLS (5)

TAŠTIČKA

Malá, skladná, akorát na štětce, případně na večer na akci do ní dát pudr, rtěnku, korektor a zrcátko. Je vyrobena ze 45% z bavlny a zbylých 55% je konopí.

ecoTOOLS (6)

Hrozně jsem se bála štětce poprvé vyprat. Jejich jemnost jsem totiž nechtěla nijak ohrozit. Naštěstí jsem je ale podcenila – praní přežily a jsou stejně heboučké jako byly.

Štětce jsou pro mne opravdu velmi příjemným překvapením. Nečekala jsem, že budou tak hebké a když už jsem viděla, jak jsou jemňoučké, skoro jsem se bála, jestli s nimi půjde pracovat. Teď si svůj život  už neumím bez blendíka představit a ani nechci. To, co jsem s MUA dělala dejme tomu 3 min, aby to bylo perfektní, zvládne Eco za minutu. S tím, že práce s ním je podstatně jemnější a příjemnější.

ecoTOOLS (7)

Taky bych chtěla říct, že se mi štětce líbí i po designové stránce – kombinace bambusového dřeva s hliníkem a světlými štětinami s tmavým koncem na mne působí velmi příjemně stejně jako nápis ecoTOOLS ve dřevu.

Už pomalu zkoumám sortiment všech štětců a přemýšlím, které si pořídím jako další, protože jen u 4 nechci zůstat. Navíc se mi líbí i filosofie značky a tak je jasné, že sbírku rozšířím.

ecoTOOLS (11)

Pokud vás štětce zaujaly, koukněte na ně sem a můžete si je rovnou i objednat. Myslím, že za 239Kč těžko někde seženete lepší sadu, než je tato.  A  když už budete na stránkách eshopu, můžete kouknout i na tyhle a tyhle (i když nejsou skaldem) štětce, které mě také hodně zaujaly a které mě lákají k vyzkoušení (ano, mám štětcovou slabost .-D).

ecoTOOLS (12)

ecoTOOLS (10)

Máte se štětci ecoTOOLS nějakou zkušenost? Vyhovují vám? Jaké nejjemnější štětce jste vyzkoušely/vlastníte?

Děkuji eshopu za poskytnutí štětců k recenzi.

17 komentářů:

  1. Od EcoTools vlastním prvního drobka a s tou jemností potvrzuju stejnou zkušenost! Tahle recenze mě navíc nalomila natolik, že přemýšlím o pořízení celé sady :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to recenze splnila svůj účel :-))

      Který se stal tvým prvním? :-)) Já mám slíbené další 2 sady a už se na ně hrozně těším. Vážně nejjemnější štětce, se kterými jsem měla tu čest :-))

      Vymazat
  2. Ano, mám jednu cestovní sadu a jeden kabuki štětec Ecotools, mám je už přes rok a postupně je vyřazuji, protože nejsou podle mě moc dobré :( Když to pak srovnám se štětcem jiné značky, je to nebe a dudy, ale pro začátečníka třeba budou dostačující. Jenže prostě stíny na oči se s nimi nenanesou tak přesně a jednoduše jako s jinými štětci. Moc se mi sice líbí jejich design, na cesty si je beru, protože jsou kratší. Ale další si určitě nekoupím. Jen mám jinou barvu štětin než ty a ten kabuki mám s krásnou dřevěnou rukojetí.

    Ráda bych tě pozvala ke sledování mého blogu, mně se tvůj moc líbí a už tě také sleduji. http://radkakaiserova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holt i štětce jsou hodně individuální a každému sedne něco jiného. Já jsem s nimi naprosto spokojená a vyhovují mi :-)) Ale zvykla jsem si, že mám hodně odlišné názory (viz růžová Bioderma a Maybelline řasenky.... :-)) ).

      Na blog ráda kouknu a přidám se :-)

      Vymazat
  3. Hledám nějaký levný štětec na blendění stínů. Chci aby byl hodně chlupatý. Tenhle od ecotools splňuje má očekávání. Jen by mě zajímalo, kolik tak přibližně stoji.

    Jinak recenze moc pěkná :)
    www.barca-beauty-blog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *splňuje moje představy

      Vymazat
    2. Ahoj Barčo,
      konkrétně tahle sada, co mám já, stojí aktuálně 279Kč a koupit ji můžeš zde:
      http://postovnezdarma.cz/sada-4-kosmetickych-stetcu-s-bambusovou-rukojeti-a-tastickou?utm_source=http%3A%2F%2Fmeet-beauty.blogspot.cz%2F&utm_medium=bloger&utm_content=sada%204%20kosmetickych%20stetcu%20s%20bambusovou%20rukojeti%20a%20tastickou&utm_campaign=FPHH0933Y
      Kolik stojí samotný netuším. Jinak mám k němu malou výtku - chlupatý je sice dost, ale ty štětinky jsou zbytečně dlouhé a já se s nimi ze začátku nemohla spřátelit.... Takže jsem spíš používala a pořád víc používám blendící štětec od MUA

      Vymazat
    3. Dobře, děkuji. Koukala jsem na jiné recenze a prý stojí okolo 400 Kč, což je strašné. Hledám něco do 100 Kč a nevim, jestli je MUA levná. Každopádně děkuji za objasnění

      Vymazat
    4. Rádo se stalo :-)
      Jinak o štětci od MUA jsem psala tady: http://meet-beauty.blogspot.cz/2014/01/mua-milacekblending-brush-e3.html
      Musím říct, že svou práci odvádí skvěle. Když jsem si ho objednávala, stál 85 Kč, jak je na tom teď bohužel netuším

      Vymazat
  4. Ahoj, můžu se zeptat jestli jsou štětiny vyráběny ze zvířecích chlupů?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Ecotools je cruelty free značka vhodná i pro vegany, takže štětiny jsou umělé

      Vymazat
  5. Ahoj, moc povedená recenze, ale když jsem se šla podívat na jejich stránku, narazila jsem na úplně stejné štětce, stejná taštička, ale za levnější cenu. Akorát tam není uvedená značka. http://postovnezdarma.cz/sada-stetcu-pro-dokonaly-make-up Mám si to zkusit koupit? Co myslíš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj. Několikrát jsem si všimla, že inzerují 2 stejné věci za odlišné ceny. Navíc se ceny i dost často mění a než třeba stihnu napsat recenzi, je už cena jiná, takže bych to asi riskla. Zvlášt za tu cenu .))

      Vymazat
  6. Ahoj, Ani nevíš, jak mi tvůj článek pomohl! TEĎ PO PŘEČTENÍ JSEM 100% ROZHODNUTÁ je koupit! :)
    A chtěla jsem se zeptat, jak je pereš a čím? :) Děkuji za odpověd :)
    Terithebutter

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, to mě moc těší, že článek byl k něčemu. Nejčastěji na praní používám intim gel od Sebamed, Osvědčil se mi nejvíc, když je nejhůř a já ho zrovna nemám, kradu kamarádky dětský šampon :-) A jak? V kelímku ho smíchám s vlažnou vodou, nechám tam štětce tak minutku "odmáčet" a pak je pod tekoucím mírným proudem vlažné vody "prohnětu" dokud neteče čistá voda :-) jen musím ještě vymyslet lepší sušení (štětinkami dolů), protože zatím je suším klasicky na ručníku

      Vymazat
    2. Děkuji moc! :) Zkusím se púodívat na ten dětský šampon :D

      Vymazat
    3. Rádo se stalo, snad s nimi budeš spokojená jako já :-))

      Vymazat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)