Ahooooj!

Jak začít? Snad tím, že bych Vás všechny chtěla přivítat na našem beauty a fashion blogu, který je zatím jako čerstvě narozené mimčo.

Ale věřím, že společně vyrosteme nejen v batole, ale že spolu zvládneme první krůčky a že naše mimčo se stane Vaším kamarádem, za kterým se budete rádi vracet.

Zatím jsem na všechno sama, ale od pondělí už mi přibude moje posila, moje spoluautorka Margarita a s ní i články, která pro Vás snad budou poutavé a přínosné :-)

Tak a teď pár slov o mně a proč jsem se rozhodla psát vedle osobního blogu ještě beauty. Tenhle nápad vznikl víceméně spontánně, když jsme byly s Margaritou spolu. Mno a jak jsem řekly, tak snad i uděláme. Beauty a fashion blogy jsou moje nejoblíbenější, ale občas mě mrzí, že kvůli tomu, že 80% mých peněz padne do platby školného a zbytek utratím za dojíždění, nemůžu si dovolit všechny ty super věcičky, co vidím u ostatních blogerek. Ale taky vím, že všechno není jen o penězích a že cena ne vždy odpovídá kvalitě. 

Takže co se týče mých příspěvků, chci se věnovat převážně jen kosmetice, kterou si můžou dovolit i "chudé studentky" :-) ať už dekorativní, tak i tělové. Mno a pokud se zadaří, a já věřím, že ano, tak bych se pak chtěla kosmetice věnovat i na úplně jiné úrovni, ale o tom snad časem.

Mno, myslím, že tohle by pro začátek ode mne stačilo a pokud nic nového o víkendu, tak od pondělí určitě.

Mějte se krásně

L.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)