Sobotní nápad

Krásnou sobotu všem!

Napřed špatná zpráva: Margarita je bez netu, takže zatím další příspěvek ode mne. Bohužel nevím, jak dlouho to bude trvat, takže jejím jménem prosím o trpělivost.

Tak a teď k věci. Ráno mě mamka vzbudila, abych s ní jela do Příbrami. Mno a při té příležitosti jsem neodolala a zašla se podívat do Kik!, jestli tam ještě mají výprodej na bižu a doplňky. Mno a měly. Takže mě napadlo, že bych pro Vás mohla natočit video a mých dnešních úlovcích + DIY na to, co jsem si vymyslela na skladování náušnic :-)

Takže se na to jdu pomalu vrhnout, ale chtěla bych vás poprosit o shovívavost, protože to bude moje první veřejné video :-)

Zatím se mějte krásně a užívejte poslední srpnový víkend!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)