Vánoční inspirace pro Ježíška

Krásné dopoledne přeji :-)

Ač nemám Vánoce ráda a být po mém, neslavila bych je, trošku jsem se nudila a vytvořila takový wishlist, co bych ráda :-)

Jsou to vesměs věci, bez kterých si sice svůj život umím představit, ale prostě je chci, takže bych si je časem pořídila sama. Na druhou stranu si říkám, že když jsou Vánoce za dveřmi, spojím to dohromady a uvidíme, jak to dopadne :-)

wishlist

Tak se na to postupně podíváme, co tu máme :-P

Černé kozačky na klínku – krása, krása a ještě jednou krása. Ty by mě vážně moc potěšily, protože se dají nosit ke všemu a se vším vypadají úžasně :-)

Extra large purse :-D svůj život trávím v buse a cca 13 hodin mimo domov, takže potřebuju tašku, do které kromě věcí do školy, naskládám i věci nutné pro tak dlouhé přežití

Embrace od Oriflame. Tuhle vůni jsem si zamilovala kdysi dávno a některé lásky hold nerezaví :-)

Barevné šátky. Ráda bych svojí barevnou sbírku rozšířila, přece jen nemám všechny barvičky

Obyčejné černé tílko – to se nikdy neztratí

Barvy do tiskárny – blíží se zkouškové a tak, abych si mohla tisknout mé chytře vypracované otázky :-D

Barevné a černé džíny – jen si to představte: to černé tílko, barevný šátek a ve stejné barvě barevné kalhoty :-) nevím, jak Vám, ale mě se ta představa hodně líbí

Kosmetika – tak tou nikdy nepohrdnu :-D

Laky na nehty – copak jim jde říct: “ne”? :-D

Tak, toto je můj wishlist, ale myslím, že s kosmetikou a laky na Vánoce čekat nebudu. Je toho mnohem víc, co bych si přála, ale jak říkám, časem si to pořídím. Vlastně bych si mohla udělat ještě jeden wishlist a vesele odškrtávat, co už jsem si pořídila…

Ale teď se musím jít chystat k odchodu…

Mějte se tu krásně,

L.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)