Jarní nákupní seznam

Ahoj.

Sluníčko, které na nás chvílemi vykukuje mě nutí myslet na jaro. Tak moc se na něj těším… A pochopitelně na nákupy s ním související.

Ač se teď budu sice přeorientovávat na nákupy nábytky, nádobí, ručníků, utěrek, povlečení… a dalších nezbytností souvisejících se zařizováním bytu, je pár drobností, co si chci na jaro pořídit.

spring

V první řadě bych si na jaro ráda rozšířila sbírku tvářenek. Nějak propadám jejich kouzlu Veselý obličej

Další věcí, co si musím pořídit, jsou obyčejné kecky. S přítelem chodíme na procházky, do lesa, venčit mojí čtyřnohou bestii a já mám převážně jen cvakající boty na podpatku…

Taky bych si ráda rozšířila ještě víc sbírku štětců. Vybrala jsem si pár favoritů na ebay, tak uvidíme, jaké mi nakonec budou říkat “paní” Veselý obličej

Ještě mám jednu sbírku, kterou chci rozšířit: peckové náušnice. Ale chci nějaké hezké, barevné, klidně i praštěné…

Kytka do vlasů… Ty chci na jaro moc moc moc. V různých veselých barvách – na oslavu konce šedé zimy se to chce rozzářit.

Nějak se mi na podzim pochroumaly mé milované sluneční brýle. Pomalu koukám po náhradě a chci jak klasické černé,  tak i světle a tmavě zbarvené hnědé… Ale jak tak koukám na ty růžové…. Veselý obličej s otevřenými ústy

Poslední věcí, o kterou chci rozšířit své vlastnictví jsou jednoduché balerínky opět ve vícero barevném provedení.

Taky už se těšíte na jarní nákupy jako já?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)