Menší info o budoucnosti blogu

Ahoj, ahoj, ahoj.

Dneska další článek bez fotek, jen takový informativní, co s blogem plánuju do budoucna. Kvůli škole se tu asi nebudou vyskytovat články denně, ale plánuji si je během víkendu, případně chvilek volna, vždycky přednastavit, aby se tu tak obden, maximálně ob dva nějaký objevil.

Celý minulý týden to vycházelo přesně, jak jsem chtěla, takže tomu asi zůstanu věrná. Aktuální články se budou objevovat nečekaně a díky tomu se poznají Veselý obličej s otevřenými ústy

Taky se snad už konečně zlepší kvalita fotek: přítel mě hodlá jednak učit a dokud mi to nepůjde, tak bude fotit on Veselý obličej

Mno a chtěla bych zkusit videa, ale to je ve hvězdách…

Stejně jako bych chtěla, aby můj blog oslovil více čtenářů, ale vím, že proto musím něco udělat. Ale slibuji, že se budu snažit.

Mějte se fajně a já jdu pracovat Veselý obličej

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)