Co Vás čeká v nejbližších dnech?

Krásnou středu.

Dneska jen jeden takový info článek. A to takový, ve kterém Vám chci prozradit, co Vás tu v nejbližších dnech bude možná hojně, možná ne tak hojmíně (každopádně to  tu ale bude) čekat.

Nahromadilo se mi nějak víc vzorečků a tak by bylo na čase je začít zpracovávat. Já vím, že z jednoho použití si člověk závěry moc neudělá a nezjistí, jak co pracuje, ale takové ty první dojmy odhadnout jdou. I z jednoho použití zjistíte, že Vám produkt nevoní, vyskáčou Vám po něm pupínky, cítíte, že Vám nesedí…

A přesně takové první dojmy hodlám shrnovat v mé nové Rubrice “Testování vzorků”.

vzorky

Dále se snažím sesmolit příspěvek o tom, čeho jsem se přesunem do Prahy do bytu musela vzdát. Abyste rozuměli: doma mám veliký pokoj se šatnou, perfektně zorganizovanou toaletku a další věci, které mi život ulehčovaly, ale o které jsem teď “přišla”.

 miss you

Mno a poslední, do čeho jsem se teď pustila a co tu na Vás někdy v dohledné době bude čekat je recenze na novou řasenku do Gabrielly Salvete D´Amore. Z Diamante jsem nadšená a jak dopadne tahle? Nechte se překvapit Veselý obličej

 100_4746

Taky jsem byla na nákupech a zase si pořídila pár věciček (což bude asi první příspěvek po tomhle o nich) – ač jsem šla do drogerie pro make up spolužačce, v rychlosti jsem do košíku hodila i věci pro sebe…

nákup

A abych nezapomněla, vyzkoušela jsem několik masek, takže o nich se pár řádky také zmíním.

Ale pro dnešek se s Vámi loučím a jdu se věnovat škole. Mějte se fajně.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)