Eucerin Odličovač na citlivé oči DermatoCLEAN - recenze

Ahojte.

Po nějakém čase přináším jednu recenzi. Tentokrát to bude odličovač očí od Eucerinu.

Jak jsem k tomuto odličovadlu přišla jsem psala tady. Nějaký ten pátek tedy spolu už jsme a tak přišel čas Vám o něm něco víc povědět.

eucerinZačneme klasicky ofiko popisem:

Jeho dvoufázové složení účinně, ale šetrně odstraňuje oční make-up i voděodolnou řasenku. Přírodní identické hydratační složky navíc chrání pleť v okolí očí před vysoušením.

  • Bez alkoholu a parfemace.
  • Oftamologicky testováno a schváleno.
  • Vhodný i při používání kontaktních čoček.

Výsledek:

Čistá a svěží pleť.
Pleť může volně dýchat a je optimálně připravena na následnou péči.

DermatoCLEAN odličovač složení:

Aqua, Isododecane, Cyclomethicone, Isopropyl Palmitate, Glycerin, Glyceryl Glucoside, Sodium Hyaluronate, Sodium Chloride, Trisodium EDTA, Phenoxyethanol, Methylisothiazolinone, CI 61565.

(zdroj)

Oči mám opravdu hodně citlivé, takže odličovač určený přímo pro mne mě potěšil. Většinou mívám při odličování problém s řasenkou – mám pocit, že jsem všechnu odlíčila a ráno ji najdu pod očima. Nebo spíš nacházela, od té doby, co používám tento odličovač mám oči opravdu odlíčené.

eucerin2Díky své velikosti se mi pohodlně vejde do kosmetického kufru, který tahám na víkendy domů. Patří totiž mezi mé oblíbence a tak si ho převážím (a to už o lásce něco vypovídá).

Jediné, co se mi na něm moc nelíbí, je způsob aplikace na vatový tamponek. To ale možná bude mou “šikovností”, že s těmito aplikátory se mi moc dobře nepracuje a vždycky použiju víc výrobku, než potřebuju.

Jinak je balení pěkné – člověk má přehled, jak mu ubývá a hlavně se mi líbí, jak je dvoufázový a tím pádem mě baví pozorovat obě vrstvy předtím, než jím zatřesu :-)

A teď už mé názory a postřehy hezky přehledně shrnuté, nejprve ty pozitivní:

  • + opravdu neštípe v očích
  • eucerin3+ odličuje opravdu dobře a všechno
  • + bez parfamace (lepší totiž necítit nic než čichat něco, co Vám smrdí, že?)
  • + není moc mastný (trochu ano, ale vážně jen trochu)
  • + obsah (125ml je víc, než se může zdát)
  • + skoro neubývá (a to ho používám fakt hodně)

Má jediná výčitka:

  • - balení, nebo spíš aplikace, ale to je můj osobní názor…

Výsledek asi možná netřeba psát :-). Odličovač mi vyhovuje na 100% (to, že po něm neslzím je pro mne důležitější než to, že jsem nešika a zbytečně ho plýtvám – on za to nemůže a tak by nebylo fér mu za to strhávat body) a určitě si ho pořídím znovu.

Jaký je Váš oblíbený odličovač očí? Zkoušely jste tenhle?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)