Znamení, že mám sama sobě koupit k narozeninám dárek

Ve chvíli, kdy se rozhodnu, že je konečně zapotřebí šetřit a že nebudu utrácet, tak:

  • Maky jede do Anglie a co může být lepší příležitost k vyzkoušení MUA než tohle?
  • Chystá se další výprodej Essence a jelikož teď v Praze “bydlím”, už by mi nic nemuselo zabránit v tom se tam vydat.

561424_478389842215273_143937358_n_thumb[5]A co je nejhorší: jak výprodej, tak Maky Anglie jsou kolem mých narozenin a to si přímo říká o to být na sebe hodná a něco si koupit….

Mno, myslím, že během dubna/května, se mi kosmetické zásoby pěkně rozšíří.

 

Mno, docela se těším, domluvila jsem se i s kamarádkou, že bysme vyrazily spolu, tak jsem na to mooooooooooooc zvědavá.

Ale teď už letím balit, protože za chvíli odjíždím směr Praha.

Mějte se famfrpálově Veselý obličej

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)