The Beauty Blogger Tag

Ahoj.

Aby na blogu nebylo pusto, přidám Vám svůj první tag. Zatím nemám sílu psát články a fotit, tak aspoň něco. K dodělání designu se taky musím dokopat, ale začínají mi zkoušky + jsem se ještě pořád nějak nedokázala vyrovnat a smířit se ztrátou blízké osoby.

Tag zkopírován od Bald and pale (ale viděla jsem ho na hodně blozích)

1. Jsou tvé vlasy od přírody rovné nebo vlnité?

Příroda mi nadělila lehce zvlněné vlasy. Kdyby bývala chtěla vlnit víc, nezlobila bych se (hrozně se mi líbí vlasy mamky – prstýnky), ale 99% mého okolí je z mých vlasů nadšených, když je vezmu žehličkou, to pak slyším samou chválu. Ale když se mořím s natáčením a připadám si “princeznovsky”, slýchám, že jako fajn, ale rovné jsou rovné :-/ :-)

2. Barvíš si vlasy a jak často chodíš ke kadeřníkovi?

Mno, více méně sama, ale v mém okolí je spousta velmi nadaných lidí, kterým se nebojím své vlasy svěřit jak s barvením, tak se stříháním, takže záleží spíš na domluvě a na času. Ale teď hrozně toužím po našedlém odstínu a to vím, že budu muset k kadeřnici.

3. Nosíš ten samý účes každý den, nebo si s vlasy vyhraješ?

Tady záleží na tom, kolik mám času. Obvykle nosím několik oblíbených účesů (snažím se nejít dva dny po sobě se stejným), ale do školy obvykle něco jednoduššího, když se chystám na akci, jsem schopná si s vlasy hrát i celé odpoledne :-)

4. Lakuješ si nehty na nohou jen v létě, nebo i v zimě?

Tady bych propadla – přes zimu lakování nehtů na nohou v podstatě ignoruju. Začínám si jich víc všímat až se zvyšováním teploty a časem otevřených bot.

Sem tam si je přes zimu nalakuju, ale to obvykle bývá jednorázovka v rámci nějakého beauty večeru.

5. Jak dlouho ti ráno trvá, než se nalíčíš?

Tady je to hodně podobné jako s vlasy. Záleží na času. Ranní rituál do školy obvykle zvládnu za 20 min (ale ne jednou jsem se doličovala v autě nebo i autobuse). Chystám-li se na nějakou akci, ples, ale i holčičí posezení, jsem schopná před zrcadlem sedět i hodinu a víc a hrát si s barvami, stíhováním.

Ovšem taky je pravda, že jsem schopná se několikrát přeličovat, takže i proto mi to mnohdy zabírá víc času, než by bylo skutečně nutné :-)

6. Líčíš první oči nebo používáš makeup?

Make up. Neumím si představit že bych si pracně nalíčila oči a pak na sebe začala patlat make up. Několikrát jsem byla v pokušení to zkusit, ale odvahu jsem zatím nenašla. Oči si vlastně líčím až jako předposlední :-)

7. Sbíráš makeup, nebo kupuješ jen to, co potřebuješ?

Samozřejmě mám jen to, co potřebuju :-) Bohužel toho ale potřebuju moc a moc :-)

8. Jak často nosíš umělé řasy?

Snažím se marně vzpomenout, jestli se vůbec kdy mé řasy potkaly osobně s umělými. Možná jednou na maškarní. Ale moje řasy jsou samy od sebe dlouhé (dokážu se jimi dotknout obočí) a relativně husté, takže necítím potřebu používat umělé. A to, že jsou světlé řeším řasenkou :-)

9. Líčíš se každý den?

Nejsem-li nemocná v posteli, nebo celý den sama v baráku, pak ano. Alespoň decentní základ.

10. Líčíš se i v případě, kdy jsi celý den doma s rodinou?

Dnešek je tím dnem, kdy by si pleť mohla odpočinout, ale já zkouším barvičky z Poptastic od MUA. Nelíčím se třeba tak výrazně, jak mívám ve zvyku, ale celý den úplně nenalíčená bývám jen málokdy.

11. Vyšla bys někdy z domu bez makeupu?

Záleží jak daleko od domu bych šla :-) Na zahradu klidně, za plot s košem jo, možná bych došla i ke schránce, ale to už bych před zrcadlem kontrolovala jak vypadám :-) Určitě jsou situace, kdy člověk nemá na make up ani pomyšlení, ale i teď na pohřeb, ač jsem věděla, že je to více méně zbytečnost, jsem jela nalíčená. A to z toho důvodu, že jsem chtěla být upravená při posledním rozloučení. Takže v podstatě dům opouštím s make upem.

12. Kolik drahých výrobků vlastníš?

Záleží na tom, co je drahý výrobek. Ale už na začátku blogu jsem psala, že jsem chudý student platící si drahé školné, takže hledám dostupnější zázraky. Nicméně pár dražších kousků vlastním (a ne vždy jsou úplně super).

13. Plánuješ si denně oblečení?

Teď, když jsem “bydlela” v Praze a v podstatě měla půlku věcí tam a půlku doma, tak jsem si před odjezdem do Prahy dělala “plán oblečení a doplňků” na všechny dny ve škole. Ale nevyhovuje mi to. Jak mám v neděli vědět, co si budu chtít vzít ve čtvrtek? Raději ráno vlezu do šatny, rozhlédnu se a co uvidím, to nějak spojím. Nebo se mi občas stávám, že se mi “ideálně zkombinovaný outfit” zjeví ve snu :-)

14. Jak často střídáš kabelky?

Teď, co jsem byla v Praze, tak tam moc ne. Doma hodně. Podle oblečení je nosím. Až se definitivně přestěhujem, tak si jich tam většinu vezmu, protože miluju jejich střídání a ladění.

15. Kdy vstáváš a v kolik chodíš spát?

Jaj, teď se uvidí, jak nesprávný životní styl vedu. Před půlnocí nejdu spát snad nikdy. Obvykle usínám při filmu někdy mezi jednou, druhou (ale taky klidně ve 4 ráno) a vstávání… když můžu spát, spím. Jinak podle školy a denního plánu.

16. Jak často/kdy cvičíš?

Přiznávám, že s cvičením je to teď mizerné. Vzhledem k tomu všemu, co se událo, stresu a starostem jsem teď na všechno kašlala, ale když cvičím, tak se snažím denně (jakmile totiž den vynechám, bývá pro mne těžké se dokopat další den) a většinou navečer/večer. Ale hrozně bych chtěla cvičit ráno Pět tibeťanů, jen jsem ráno prostě nepoužitelná…

17. Pravák/Levák?

Pravák, polívku jím občas levou, když se nudím píšu levou vzhůru nohama, pravé oko si nalíčit levou také dokážu :-)

18. Jak jsi vysoká?

Na holku docela dost, mám 180cm a slabost pro podpatky :-)

19. Kolika mluvíš jazyky?

Česky, anglicky, rozumím slovensky a možná bych ze sebe i nějakou slovenskou větu vysoukala :-). Co se týče základních vět, když by bylo opravdu nejhůř, dostala bych je ze sebe i německy, ale opravdu jen v krajním případě. Nicméně bych se ještě chtěla naučit rusky a láká mě arabština, která se bojím, že nevyjde, tak přemýšlím buď o španělštině nebo francouzštině.

Wow, koukám, že jsem toho na sebe práskla víc než jsem čekala :-). Snad se Vám tag líbil a snad už co nejdřív bude zase nějaký článek (chtěla bych napsat o MUA, co jsem dostala od Maky z jejího pobytu v Anglii).

Mějte krásný zbytek úterý.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)