Na skok v DMku

Ahoj.

Dneska jsem se zcela nečekaně ocitla v DMku. Což by bylo super, ocitnout se tam se stejně naladěnou kamarádkou a ne nevrlým přítelem :D

Brácha jel pomáhat kamarádovi se stěhováním a řešil, kde nechá auto a tak jsme se nabídli, že ho odvezeme a já si při té příležitosti zajdu koupit něco od Nivea, protože mi chyběl jeden čárový kód k přihlášce o členství.

Všechno šlo skvěle. Až do chvíle, než jsem si uvědomila, že aktuálně nic akutně nepotřebuju a že nechci nakupovat dřív, než půjdu do školy a my nebudeme bydlet.

Rozhodla jsem se proto pro obyč krém. 50ml není tak moc, cca 60Kč je zanedbatelná částka a tak jsem si pořídila svůj 4. kód :)

Když jsem ale byla po takové době v drogerce, je jasné, že jsem si ji chtěla projít. A vím, že kdybych s sebou neměla přítele, nákup by byl podstatně větší, takže na jednu stranu jsem ráda, že tam byl :D

Až při focení jsem si všimla, že kromě Nivea je zbytek nákupu čistě jen Balea :D

A co že jsem si to koupila? Pojďme se na to společně podívat:

dm nákupKromě už zmíněného krému jsem popadla dvě masky. Zrovna včera jsem uklízela v šuplíkách a krabičkách, kde mám vzorky a masky a všimla si, že mám poslední dvě. Takže jsem na chvíli doplnila zásoby a zradila masky z Rossmannu, která mám moc ráda. Tak uvidíme, jaká bude Balea. Malinovou jsem v pokušení použít už dneska :)

Pomalu mě opouští můj nejoblíbenější odličovač očí od Eucerin. Mám ho moc ráda, ale rozhodla jsem se vyzkoušet i něco jiného. A jak tak bloumám mezi regály, do slova na mne vyskočil tenhle. Ok, za nějakých 45Kč jsem se rozhodla mu dát šanci. Tak uvidíme, jaký bude.

Deo mi skončilo v košíku spíš natruc. Jak jsem se tak procházela a přítel vyšiloval, že stejně nic nekupuju, hodila jsem ho do košíku, abych mu dokázala, že nákup stále probíhá :D

Poslední věcičkou je mini noční krém. A tady je vidět, jak snadno mě přinutíte něco hodit do  košíku. Stačí, aby to bylo malé a člověk, který má slabost na miniatury, má zaděláno na problém.

balea

Vidíte, jak je roztomilý?? Úplný miminko :)

Máte s nějakým z produktů zkušenost? Podělte se o své dojmy :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)