O kosmetice nekosmeticky

Dneska se s vámi musím o něco podělit. Začalo to neškodně statusem kamaráda na facebooku a tom, koho volit. Bla bla bla… dostali jsme se k tomu, že i zamyšlení má mít závěr a že já během přemýšlení o volbách dospěla k názoru, že potřebuju nový make up (dobrá, myšlenky se mi rozutekly velmi rychle, ale já mám ohledně voleb jasno :-) ). Když jsem mu takto okomentovala status, za pár minut se mu objevil nový a právě o ten se s vámi chci podělit:

Trochu jinak volby říjen 2013 z pohledu blondýny


Koho bude zvažovat blondýna volit z řad pravicových stran:


ODS - snaha o udržení 2 sazeb DPH a kosmetika by byla samosebou v té zvýšené sazbě tedy kosmetika cca 22% DPH
TOP - snaha o zavedení rovné sazby DPH tedy cca 17% na její oblíbenou kosmetiku
ANO - se takovou prkotinou zabývat nebude a nebude vědět jak nastavit sazbu pro její oblíbenou kosmetiku. Ve výsledku blondýnka neví, kolik ji ta kosmetika bude vlastně stát.
Tomio Okamura - jednoznačně zavedení daně z luxusu a nejvyšší sazba DPH (možná i 3. nebo 4. a prostě ta nejvyšší)
Bobošíková - bude záležet na původu zboží a zavedení speciálních sazeb na zahraniční kosmetiku z EU. Blondýnka si není jistá co je původ zboží a co je přesně EU a dost ji to zkomplikuje rozhodnutí. Tohle bude dosti komplikované od začátku.


Pozn. nepředpokládá se, že by blondýnka znala jiné pravicové strany
_ _ _
Asi si myslím, že to vyhraje Babiš, neb blondýnka si bude myslet, že se na DPH z kosmetiky nakonec zapomene :o)

J.S. facebook 27.9.2013

Musím říct, že mě to velmi pobavilo, tak moc, že si to chci pomocí blogu uchovat.

PS: ano, je to smutné, ale takto uvažující blondýna je studentkou politologie :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)