MUA aneb moje výhra

Možná díky někomu z vás (za to velké díky) se mi podařilo vyhrát v soutěži s MUA jeden z 20ti nákupů zadarmo.

Škoda, že když jsem se dozvěděla, byl už shop značně přebraný. Ale nakonec jsem si vybrala. A pak přišlo zklamání v podobě emailu o rozbití paletky, takže jsem si musela vybrat jinou.

Nicméně z nákupu a výhry mám radost a i přes komplikace jsem spokojená. Měla jsem na útratu 300 a utratila je tahle:

mua balíčekRtěnka v nositelnějším odstínu než je má 12tka :). Tahle je v odstínu 6 a bude na ní recenze, protože je úplně jiná než její sestřička.

Blendící štětec jsem měla jen jeden a tak bylo jasné, že si nějaký musím pořídit a postupně rozšiřovat sbírku.

A tadáááá, hlavní produkt je (moje už 3. ) paletka. Po klasice Undressed a barvičkách Poptastic nyní vlastním i tuto krásku Glamour nights. Barvičky to jsou nádherné, zatím jsem nevyzkoušela všechny, ale ty, co mi přišly pod štětec a na víčko jsou skvělý. Takže recenze určitě bude (a na sestřičky taky).

To bylo moje zpříjemnění víkendu a co potěšilo vás? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)