Na skok v Kauflandu

Dneska po cestě ze školy jsem měla hodinku času v Příbrami a tak jsem vyrazila udělat mamce nákup do Kauflandu a při té příležitosti kouknout na micerálku za 30Kč :) Po té, co jsem ji uviděla na vlastní oči jsem neodolala a hodila ji do košíku.

A k ní jsem přihodila ještě další věci.

Blanchette B (1)

Jedná se o tužky na oči, černou (11) a modrou (14) (a odhalila tak záhadu, co je to za značku, co jsem dostala od přítele k Vánocům :-) ) Každá tužka stála 19.90Kč. Vzhledem k tomu, jak mám hrozně ráda jejich řasenku, myslím, že i s tužkami bysme mohly být kámošky.

Dále jsem se rozhodla vyzkoušet krém na oči… Stál taky pod 30Kč a tak uvidíme, jaké zázraky umí.

Poslední věcí a jedinou, co není od Blanchette B, jsou odličovací tamponky. Těch není nikdo dost. Tyto jsou s aloe vera, stály 19.90Kč a je jich tam 120.

Blanchette B (2)

Blanchette B (3)

 

Blanchette B (4)

Blanchette B (5)

Tak, tímto jsem si udělala radost a vesele můžu zase řešit starosti.

2 komentáře:

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)