Nemarodím jen já, stagnuje i foťák…

Bída, bída, bída… To, že marodím já, bych nějak přežila (teď docela oceňuji, že v ložnici máme tv proti postele, čemuž se doma bráním :-D), ale to, že se mnou nespolupracuje foťák??? To je podvod.

Horko těžko jsem teď v historii mailů pátrala po prodejci a našla ho. Tak ještě zítra až přijedu domů musím najít záručák a jít pořešit reklamaci.

Jenže.. než to všechno vyřeším, budu nejspíš s focením odkázaná na přítele a to nevím, jak dobře dopadne. Nebo spíš, on mi řekne, ať si to vyfotím sama, jenže jeho foťák je na mne moc složitý a tak netuším, kdy se na blogu objeví nějaké kvalitní fotky. Ne, že by ty do teď byly kdoví jak skvostné, ale věřte, že může být ještě hůř…

Nevím jak foťák (zavřela jsem ho do toaletky), ale já se jdu zavrtat zpátky do peřin a užívat si nějaký “vtipný” sitcom (ach, rve mi srdce, že jsem dokoukala True Blood a že PLL budou až po novém roce…). Což mi vlastně tak nějak dává námět na ne-beauty články…

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)