Stálice v mé kosmetické taštičce

Přemýšlela jsem, o čem napsat. Mám tu nafoceno a připraveno pár věcí, ale pořád jsem váhala. A pak najednou utíkal čas a já přestala stíhat.

A tak přicházím s tím, co jsem chtěla zveřejnit už dávno – s obsahem mé kosmetické taštičky :)

Nedávno jsou svou dlouhodobě milovanou růžovou taštičku vyměnila za dárek ke Glanc – tuhle zlatou krásku, která je dostatečně velká a vejdou se tam všechny mé poklady.

Obsah kosmetické tašky (1)

Napřed chci říct, že rozhodně nejsem minimalistka a taky mám dny, kdy trávím 12 hodin mimo byt a to pak člověk potřebuju víc věcí, než když zmizí jen na chvíli do školy (zvlášť, když po škole můj život pokračuje i jinde .-) ).

Ale abych to zbytečně neokecávala, jdeme se podívat dovnitř:

Obsah kosmetické tašky (2)

Začnu odshora:

  1. Vlhčené ubrousky: v taštičce nosím balení asi po 15ti, tyhle jsou tuším z Lidlu. Nějak jsem nějak založila můj antibakteriální gel a tak to teď řeším takhle (protože nejsem schopná si koupit nový… :-/)
  2. Papírové kapesníčky: vždycky jsem je lovila po kabelce a pak mi došlo, že bude lepší, když je budu mít v kosmetické tašce.
  3. Fixační pudr Essence: co dodat? Přepudrování se vždycky hodí (my s mastnější pletí o tom víme své…) a tohle je pudr, který mi přirost k srdci.
  4. Trio korektorů Essence: kééž bych byla majitelkou dokonalé, bezchybné pleti… Ale bohužel nejsem a tak si s sebou nosím korektory.
  5. Krém na nohy Clarins: když lítám 12 hodin na podpatkách (a že mívám i 15cm), po celém dni jsou pak nohy tak vyřízené, že se hodí mít pro ně rychlou úlevu (hlavně na svatbách se mi to osvědčilo, kdy jsem nejednou půjčovala chladivý gel i nevěstám…)
  6. Kinder vajíčko, které v sobě ukrývá Brufeny, jsem už ukazovala .-)
  7. Vzorek vůně: ten se často mění, aktuálně dopotřebovávám od Clarins  Eau des Jardins, která voní naprosto božsky.
  8. Krém na ruce Kamill. Díky své velikosti je to skvělý adept právě do kabelky či kosmetické taštičky.
  9. Zrcátko: k němu cokoliv psát mi přijde bezpředmětné .-)
  10. Tužka na oči Clarins je ta nejlepší tužka, jakou jsem kdy vyzkoušela. Už brzy se o ní dočtete víc.
  11. O tvářence Manhattan už jsem se zmiňovala tady
  12. Řasenka Diamante od Gabrielly patří mezi mé favoritky. Miluju, co dělá s mýma řasama…
  13. Rtěnka MUA v odstínu 6. Miluju tu barvu, ale rtěnka se mi nějak nalomila (stejně jako moje další favoritka), takže ji zatím používám tak strašně opatrně a bojím se ji vytáhnout…
  14. Ořezávátko patří k tužce – naprostá nezbytnost.
  15. BB od ArtDeco je další produkt, o kterém si budete už brzo moct přečíst víc.
  16. MUA paletka stínů Undressed – ach ach. Má láska. Ale taky potvora, co se nechce fotit a stále, i když ji čistím, je zaprášená… Prosím tedy o omluvení fotek.
  17. Mno a pak tu mám pár štětců – kabuki, štětec na tvářenku a štětce k úpravě očí.

Obsah kosmetické tašky (3)

Obsah kosmetické tašky (4)

Obsah kosmetické tašky (5)

Obsah kosmetické tašky (6)

A jak vypadá váš obsah kosmetické taštičky? Nosíte toho víc nebo míň?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)