MUA miláček–blending brush E3

O čem to bude dneska? Jak už je z nadpisu jasné, podíváme se na zoubek, nebo spíš na chloupek blending štětci od MUA. Konkrétně se jedná o štětec, který nese označení E3.

MUA brush E3 (1)

Štětec jsem si vybrala jako součást výhry, když MUA přicházela na český trh. Dobu jsem přemýšlela, jaké produkty si vybrat a se štětcem jsem rozhodně chybu neudělala.

MUA brush E3 (3)Štětiny jsou střižené do kulata a jsou z umělého vlákna. Snadno se s ním pracuje a docílit požadovaného efektu je s ním snadné.

MUA brush E3 (4)Štětec jsem již mnohokrát prala a neztratil ani chloupek a stále drží tvar.

Sehnat se dá na oficiálních stránkách MUA a stojí 85Kč.

Zkoušela jsem i uváděný tip s rozjasňovačem a opravdu to s ním jde dobře.

Štětec je opravdu huňatý a moc příjemný – jemný, neškrábe a i přes svou huňatost pracuje precizně.

Při ztrácení přechodů si občas pomáhám nude stínem a musím říct, že stíny nabírá velmi dobře – drží na něm a neopadávají.

Po velmi příjemné zkušenosti si myslím, že nezůstane jen u tohohle jednoho a pořídím mu nějakého kamaráda. Doporučili byste mi, jaký MUA štětec vyhovuje vám?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)