Týden na téma: Řasenky aneb Manhattan First style mascara

A je to tady. Konec týdne a s ním přichází i poslední testovaná řasenka, která byla v celém testu unikátem – jediná hnědá.

Jedná se o řasenku Manhattan First style mascara  v odstínu 99K sweet seduction.

Řasenku jsem si pořídila na jednom z Essence výprodejů a až teď se dokopala k sepsání dojmů z ní.

Manhattan First style mascara (1)

Obal:

Černorůžový. Obráceně než u Oriflame, tady je černé víčko a růžové tělo s černým nápisem. Obyčejné a prťavé (5ml)-

Manhattan First style mascara (2)

Kartáček:

Kartáček má mohutnější střed a je tvořen delšími štětinkami. Díky “hubenější” špičce se s ním pracuje dobře u řas ve vnitřním koutku a i spodní řasy se líčí dobře.

Manhattan First style mascara (4)

Mám takový problém s objektivitou. Jedná se totiž o mojí jedinou hnědou řasenku a ak je možné, že jsem shovívavější, než by bylo zdrávo .-)

A to třeba výdrž, který není nic moc. Zvlášť v testovaném počasí (jediný týden, možná 2 dny, kdy sněžilo, jsem využila k zátěžovým testům, takže jsem si i 3x denně přiličovala řasy .-D )- Zkoušela jsem ji jako ostatní těch pár dní, co sněžilo a dopadla prakticky nejhůř.

Manhattan First style mascara (5)

Další, co mi dělá problém je, že smrdí. Skoro stejně jako Maybelline… Já prostě ty parfémované řasenky nemám ráda a vážně mi to vadí… Nicméně, je moje jediná hnědá a tak ji i přesto používám… Ale cítit je už od otevření víčka a tak se vždycky přemáhám.

Shrnutí:

+

-

přirozeně vypadající řasy
neslepuje
pročeše
prodlouží
lotusový extrakt

viděla jsem ji jen na výprodejích

smrdí!

nic nevydrží

 
Výsledek? Docela slabota. Je fakt, že jsem psala, že asi nebudu objektivní a asi jsem nebyla, protože přece jen za ten smrad jsem spíš hledala negativa, nicméně řasenka získala 62.5% (ale ten smrad ji sráží tak na 50%)
 
Manhattan First style mascara (3)
 
Mno a to by bylo k týdnu na téma skoro všechno. V neděli dám ještě souhrnný článek o tom, jak to s kterou řasenkou vypadá. Zatím se mějte fajně.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)