I love bad boys & Very me nail graffiti

Co se stane, když se “špatní hoši” potkají s “crackem”? Vznikne docela povedená kombinace.

I love bad boys and very me (1)

Když tak přemýšlím, vůbec nevím jestli tu někdy byl lakovací post. O lacích jsem psala, ale abych je ukazovala na mých nehtech, případně nějaký “nail art”… asi to bude premiéra (myslím). Problém je v tom, že normálně mi moje nehty nepřijdou tak hrozné jako na fotkách a proto je moc nepředvádím, ale jednou za čas to snad všichni přežijeme .-))

I love bad boys and very me (3)

Modří špatní hoši se mi barevně hrozně líbí. Ale přijde mi, že mi barevně moc nesedí a jen v modrých nehtech (vyjma jednoho laku od GS) se moc necítím. Ale takové barvy je škoda nevyužít. Tak jsem přemýšlela, jak ho oživit, co s ním udělat, abych se v něm cítila a mohla ho nosit. A pak mi to došlo: přetáhnu ho crackle lakem na nehty. Volba byla jasná: černý nail graffiti od Oriflame.

I love bad boys and very me (2)

Kombinace modré a černé nic nepokazí, není tak křiklavá a mně se prostě líbí. Co na to říkáte vy? Používáte crackle laky, nebo vás mánie přešla? Jaká je vaše oblíbená barevná kombinace?

Ještě připomínám giveaway s hlavním lákadlem originálním šperkem TADY.

2 komentáře:

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)