Boxík plný náušnic + Giveaway o 3 páry náušnic

Napřed začnu tím, že miluju velké, výrazné náušnice. Ale protože mám levé ucho píchlé 3x a pravé 2x, k velkým náušnicím to chce i nějaké pecky. Čím originálnější a vtipnější, tím jsem spokojenější.

A to je přesně důvod, proč jsem neodolala boxíku plnému náušnic z e-shopu PoštovnéZdarma.

boxík náušnice

Náušničky jsou kouzelné a vtipné. Hodně mě překvapilo, jak jsou maličké, z fotek jsem nabyla dojmu, že budou větší. Ale jsem ráda, alespoň se mi lépe vejdou do uší.

Motivy jsou různé, najdete zde delfínky, srdíčka, kytičky, mašličky… ale taky vtipně muchomůrku, kukuřici, tričko s kalhotami, ruku a nohu, rybí kostřičku, zámeček s klíčem, křížek… Je toho prostě plno, myslím, že na své si přijde snad každý.

Mám docela dost citlivé uši, hlavně “dírky navíc”, ale náušnice jsem snášela až překvapivě dobře. Dokonce jsem s nimi usnula a přežili jsme to já i ony bez úhony.

Líbí se vám? Chcete je? Máme 2 možnosti:

  1. zkusit své štěstí v této Giveaway a pokusit se vyhrát 3 páry
  2. objednat si je z eshopu zde

A jak náušnice vypadají v praxi? Zde malá ukázka:

boxík náušnic (1)

boxík náušnic (2)

boxík náušnic (3)

boxík náušnic (4)

boxík náušnic (6)

A protože nejsem hamoun a jak nadpis napovídá, 3 páry můžou být vaše. Konkrétně se jedná o srdíčkový pár, pár motýlků/mašliček a hvězdičky (bez obav, náušnice použité pouze na focení, nebyly zkoušené, takže úplně nové .-)) ).

GA

Máte zájem? V tom případě stačí být čtenářem blogu + mi napsat do komentáře, kolik dírek v uších celkem máte .-) + mít doručovací adresu v ČR nebo SR.

Komentáře můžete psát až do neděle 25.5. včetně.

Děkuji eshopu za poskytnutí boxíku.

10 komentářů:

  1. Prave ucho mam pichle 3x, takze dve dirky navic a take mam rada vtipne pecky:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, pravé ucho mám taky píchlé 3x, levé jsem měla 2x, ale to jsem si musela nechat zarůst, ptž mi dírka dělala problémy. Už hodně dlooouho přemýšlím nad propíchnutím buď chrupavky v prostředku ucha nebo úplně nahoře, ale pořád nějak nemám čas na zrealizování :D

    OdpovědětVymazat
  3. Pravé ucho mám píchlé jen jednou a levé třikrát:)

    OdpovědětVymazat
  4. Pravý 4x, levý 3x + naskrz (chrupavku+horní část ucha...) :-) a plánuju další, takže by se náušničky hodily :-P

    OdpovědětVymazat
  5. Jééé, ty srdíčka jsou krásný!A líbí se mi ten zámek s klíčem,fakt super vtipný!Jinak má mám každé ucho píchlé jen 2x,jsem srab a bojím se bolesti!

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám na levém dvě, ale chtěla bych možná i další. :)

    OdpovědětVymazat
  7. taky mam v usich spoustu der :D moje nejnovejsi nausnice: http://www.ad-klenoty.cz/stribrne-nausnice-napadne-modre-ctverce-p151 musim se pochlubit :P no nejsou rozkosne? :3

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám v každém uchu jednu - sice nuda, ale mně to stačí :))

    OdpovědětVymazat
  9. Ja mam v levem uchu tri dirky a v pravem pet,ty hvezdicky jsou supeer,tady u nas v obchodech nejsou vubec k sehnani.. :) takze bych z nich mela mega velkou radost ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Ja mam v levem uchu tri dirky a v pravem pet,ty hvezdicky jsou supeer,tady u nas v obchodech nejsou vubec k sehnani.. :) takze bych z nich mela mega velkou radost ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)