Týden na téma…. SUPER PLAYBOY–sprchový gel

Týden s Playboyem je pomalu za námi, ale než ho definitivně ukončíme, podíváme se na zoubek, nebo spíš pod víčko, mému poslednímu přírůstku. Jedná se o sprchový gel, zcela bez překvapení opět z kolekce Super Playboy .-)

Super playboy sprchový gel (1)

Začnu asi obalem, který je prakticky totožný jako u tělového mléka – ženská silueta, která přesně padne do ruky. Jediný rozdíl je v tom, že mléko má obal bílý, u sprcháče se může zdát růžový – zdání klame. Je průhledný a to růžové, co vidíte je samotný gel. Takže hezky vidíte, jak vám ubývá a kolik ho ještě máte.

Super playboy sprchový gel (2)

Totožný je i detail králíka na otevírání a nápis Press to play.

Super playboy sprchový gel (5)

Konzistencí je gel hutnější. Příjemně se po těle roztírá a pění tak nějak… v normě. Ani moc ani málo. Někde jsem četla, že vysušují. Toho jsem si osobně nevšimla. Moje pokožka je po jeho použití vláčná, nikde nic nepne, nesvědí, nekřičí po hydrataci.

Super playboy sprchový gel (4)

Co se týče vůně, tady se docela liší od dea a spraye. Je… hodně sladká, ale jinak sladká. Tak nějak… žvýkačkově bych řekla. Z těla je pak ale už příjemná a zase je tam ten Super podtón.

Super playboy sprchový gel (3)

Vůně vydrží dlouho. Zvlášť pokud ji spojíte s tělovým mlékem, získáte krásně provoněnou pokožku prakticky na celý den. Je to i způsob jak prodloužit vůni spraye. Alespoň mě to tak přijde. Tím, že ze sebe cítím mléko mám pocit, že i vůně se mě drží déle a je výraznější. Ale může to být jen můj subjektivní pocit.

Co říci závěrem? Celá tahle moje Playboyácká rodinka mě příjemně překvapila. Kecám… nadchla. Miluju tu vůni a kvůli ní bych nejraději na sebe nepatlala už nic jiného… Ale to by nešlo a tak si asi rozšířím sbírku.

Jakého dalšího adepta byste mi doporučili? Já přemýšlím o V.I.P., ale pokud je zde nějaký váš favorit, určitě mi dejte vědět a já ho minimálně očichám .-)

2 komentáře:

  1. Hodně mě tyhle produkty od Playboye lákají, pořád přemýšlím jestli si pořídit tělové mléko nebo gel, ale nejspíše vyzkouším právě tento gel :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych asi dala přednost spíš sprcháči, i když.... Nevím, je to těžký :-) Obojí určitě za vyzkoušení stojí :-))

      Vymazat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)