Paris… nikoliv dovolená, ale kabelka

Když jsem psala článek o mém milovaném růžovém psaníčku, na konci jsem se zmínila, že během přípravy článku si ke mně našly cestu další dvě kabelky. S jednou z nich bych vás teď ráda seznámila víc a blíž.

100_0379

Začnu tím, že stejně jako psaníčko, i tato kabelka pochází z eshopu PoštovnéZdarma. Ač jsem chtěla být minimalistka a tahat s sebou jen to nejnutnější, vždycky to nejde a tak bylo k malé kabelce zapotřebí i nějaké větší. Co se bude hodit na léto, bude hezky vypadat k mému světlému sáčku a hnědým sandálkům.

A přesně takovou kabelku jsem našla.

100_0378

Nevím proč, ale podle oficiálního popisu a fotky jsem usoudila, že kabelka je celá z umělé kůže. Není tomu tak – z umělé kůže je pouze hnědá část. Nejsem znalec materiálů, ale světlá část je podle mne hodně podobná semiši.

100_0384

Tvarově mi přijde také malinko odlišná + na fotkách ji chybí popruh na nošení přes rameno. Detailní odlišností pak je, že na oficiálních fotkách má vnitřek tmavý, můj je světlý. Hodně šustivý a umělý, což je výhoda při čištění tašky.

100_0381

Kabelka je relativně prostorná, nacpu do ní vše, co během dne nebo na cestách potřebuju. Ale ani o píď víc, takže se stále učím rozeznávat, bez čeho žít dokážu a co je opravdu nutné.

100_0380

Jediné, co mě mrzí je zapínání – možná jsem paranoik, co nevěří svým spoluobčanům, ale zapínání pouze na magnetku mi přijde málo. Když jdu s poloprázdnou kabelkou, je mi to jedno, ale ve chvíli, kdy je trochu víc plná, začínám mít obavy.

100_0381

Jinak se mi kabelka moc líbí. Super je, že ji můžu nosit jak v ruce, na předloktí, tak i přes rameno. Taky mi vyhovuje velikostně a hlavně stylově, protože se mi přesně hodí k mé oblíbené kombinaci a tak ji teď nosím skoro pořád.

100_0385

Pokud vás zaujala, najde ji zde. Třetí nová kabelka je od mamky a snad na ni dojde do konce léta řada .-) Užívejte druhou půlku léta a já se po víkendu ozvu .-)

Děkuji eshopu za poskytnutí kabelky k recenzi.

2 komentáře:

  1. Já bych ji brala asi celou bílou, ale i takhle je moc pěkná! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně by se víc líbila, kdyby byla, jak píší na stránkách - černobílá :-))

      Vymazat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)