Když vás a vaši infantilnost okolí zná…aneb FA kids shower gel & shampoo

Snad je s odmlčováním konec a já jsem zase v plné síle tady .-)

A dneska trošku zvláštně. Podíváme se totiž na sprchový gel a šampon určený pro děti. Proč? To vám vysvětlím.

Fa shower gel & shampoo (1)Fa shower gel & shampoo (2)

Jednou takhle na nákupu v Brně mi došlo, že vlastně nemám sprcháč a i se šamponem jsem na tom byla bídně. Ale sprcháč byl pro mne nutnost číslo jedna. A tak v košíku skončil skoro už klasicky Playboy (tentokrát Play it Lovely, ale až na vůni je stejný jako Superplayboy). A protože jsem nákup absolvovala s někým, kdo mě zná, skončil v košíku i tenhle sprcháč – prý pro mou lásku k růžové a infantilnost .-))

A co si budeme nalhávat – co je dobré pro citlivou kůži dětí, musí být dobré i pro mne. Nebo snad ne? Jdem na to.

Oficiální popis:

Nové sprchové gely Fa Kids nabízejí zábavu již na první pohled. Na růžových a modrých lahvích najdou děti veselé obrázky spojené s mořem. Holčičky si zamilují obrázek mořské panny, modré "klučičí" balení nabízí obrázek piráta. Sprchové gely jsou barevné a mají svěží ovocnou vůni, takže dělají sprchování zábavnější a příjemnější.

Sprchové gely Fa Kids byly vytvořeny speciálně pro potřeby dětí. Mají recepturu, která je velmi jemná k citlivé dětské pokožce.

Lze je použít nejen na tělo, ale také na vlásky.

  • Jemné složení důkladně myje dětské vlásky a nedráždí oči ani citlivou dětskou pokožku.
  • Receptura sprchových gelů Fa obsahuje také speciální pečující složky, díky nimž je snadné rozčesávat i dlouhé vlásky, aniž by se zacuchaly.

Díky novým sprchovým gelům Fa Kids můžete Vaše ratolesti umýt doslova od hlaviček po paty, a to bez slziček a zacuchaných vlásků.  (zdroj)

Fa shower gel & shampoo (4)

Balení

Růžové. Nebo spíš růžovo-růžové s mořskou pannou. Dětské, infantilní… Líbí se mi .-D Klasické plastové a díky své výrazné barvě je mezi ostatními přípravky vidět – svítí na dálku. (Existuje i modrá varianta s pirátem pro kluky.)

Složení

Fa shower gel & shampoo (2) - složení

Produkt konkrétně

Mno, v první řadě a hlavně jsem ho používala jako sprcháč. Vůně je sladká a chemická. Přesně taková, jakou byste očekávali. Konzistence je gelová, pěnění standardní. Díky poslední větě v popisu mi to nedalo a zkusila jsem to jako šampon – přece jen žádné slzy a žádné cuchání vlasů zní lákavě, ne? Pěnění nezklamalo a musím říct, že vlasy opravdu nebyly zacuchané. Nicméně svěží dojem vydržel tak den a půl. Takže se moc neosvědčil. Nicméně z vlasů je cítit příjemně sladce už bez té chemie.

Fa kids

Efekt

Jak jsem psala – co se vlasů týče, mám je po tom hrozně jemné, zplihlé a prostě ne. Jako sprchový gel se osvědčil víc – kůže po něm není vysušená a to je pro mne hlavní. Víc věcí než to a vůni u sprcháče nějak nehodnotím.

Fa shower gel & shampoo (3)

Ostatní info

Myslím, že koupit se dá prakticky kdekoliv, kde se prodávají drogistické věci. Supermarkety (já ho mám z Tesca), drogerie, různé eshopy… A cena je taky všelijaká. Můj konkrétně stál kolem 50Kč. Obsah je klasicky 250ml.

Fa shower gel & shampoo (5)

Závěrečné hodnocení

Co říct – pokud jste infantilní a čas od času chcete něco růžového a roztomilého a máte v lásce sladké vůně – pak jako sprcháč není špatný. Pokud máte malou ratolest, bude se jít o líbit – zkušenost s dětmi kamarádek… Jako šampon moc doporučit nemůžu. Já k němu mám citový vztah jen kvůli tomu gestu, díky kterému jsem ho dostala. 2-5

2 komentáře:

  1. Já si občas taky něco takového koupím. :D Tenhle jsem měla myslím doma a hrozně mi voněl. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že nejsem jediná, kdo občas neodolá něčemu takovému :-))

      Vymazat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)