Recept pro krásnou a matnou pleť má jméno CLEANANCE

Pamatujete si, jak se na mne usmálo štěstí a já měla možnost testovat produkt dle vlastního výběru od ZUII? Díky serveru blogerky se mi tentokrát naskytla příležitost vyzkoušet čistící gel Cleanance od Avéne.

Oficiální popis:

Cleanance čistící gel, bohatý na Termální vodu Avéne, jemně čistí kůži a napomáhá snižovat zvýšenou produkci mazu díky látce Glyceryn laurát (opsáno z lahvičky).

100_0774

Balení

Průhledný plast, díky kterému vidíte, kolik přípravku vám ještě zbývá .-) Co mi dalo trošku zabrat bylo otevírání – ano, je zde nakresleno, že stačí pootočit, ale znáte to – pro oči nevidím .-)

100_0778

Složení

složení

Produkt konkrétně´

Modrozelená náplň lahvičky je hutné gelové konzistence. Krásně čistě voní a ač mi vůní připomíná mýdlo, neobsahuje ho. Přípravku stačí malé množství, aby vytvořil při mytí obličeje hutnou pěnu. Než jsem odhadla správné množství, použila jsem pochopitelně víc a z obličeje mi pak pěna stékala, díky čemuž jsem zjistila, že v očích sakra pálí .-))

Efekt

Krásná čistá a matná pleť – co víc si přát. Gel používám ráno a večer. Večer před sprchou ho nanesu na vyčištěný obličej a nechám chvíli působit, smývám ho až ve sprše.  Pleť je krásně vyplá, čistá a taková prozářená.  Občas se mi stane, že mě po něm chvilku pne pleť – je to chvilková záležitost a za přibližně měsíc používání se mi to stalo tak 3x.

100_0780

Ostatní info

Balení, co mám, má 200 ml. Gel je určen pro citlivou a problematickou pleť. Cena se podle heureky pohybuje v rozmezí 298 – 429 Kč. Možná se to na první pohled zdá víc, ale je to jen zdání – přípravek vydrží fakt dlouho. Já ho používám 2x denně už měsíc a ubyla mi cca max 1/4. Navíc – gel opravdu dělá, co slibuje a tak stojí minimálně za vyzkoušení. Ale jsem skoro ochotná se vsadit, že si ho zamilujete tak jako já.

100_0779

Závěrečné hodnocení

Gel je super! Musím říct, že mě velmi příjemně překvapil a rázem se stal jedním z mých nejoblíbenějších žýzčističů .-) A tohle balení rozhodně není poslední, co mám.5-5

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)