Cítit se jak miminko....

Sprchové gely PALMOLIVE asi netřeba představovat. Myslím, že se s ním setkal každý z nás.

Když jsem přemýšlela, čím nahradím věčně dokola opakující se obsazení mé koupelny (Dove, Nivea a Playboy), rozhodla jsem se právě prozkoumat nabídku Palmolive. Protože mám doma dokonalou, úžasnou a naprosto perfektní ručně dělanou koupelovou sůl s vůní kokosu, bylo jasné, jakou vůni budu shánět.


A pak se na poličce v obchodě zjevil on... Příjemná barevná kombinace obalu, obrázek kokosu a já po něm automaticky sáhla. Nápis: Pampering Touch with coconut and moisturizing milk zněl více než slibně. Dobrá, možná jsem si to přečetla až doma a nechala se unášet vizí mé kokosové koupele, ale to je jedno :-)



Obal je klasický plastový, stejně tak je klasické otevírání, které ale dobře drží - už používaný jsem ho převážela a ani kapka :-) Drží fakt pevně :-)

Konzistenčně je to klasický sprcháč. Srovnatelný právě třeba s Dove nebo Niveou.



Hned po otevření se z lahvičky doslova vyvalí vůně... A to je pro mne kámen úrazu. Čekala jsem totiž kokos. KOKOS. To, co jsem ale dostala je... Jak to říct... Ve mně vyvolává takovou tu "čistou" vůni miminek.



Sprcháč je velmi příjemný, stačí ho málo a vytváří velmi bohatou pěnu. A miminkovská vůně zaplaví celou koupelnu. A drží se i na těle. Po ranní sprše jsem ho ještě navečer ze sebe cítila. A litovala, že to není kokos - ta představa být celý den zahalená jeho vůní... Ach jo... :-)

Díky přidanému mléku je během sprchování kůže krásně rozmazlovaná a po sprše krásně jemná, vláčná a skoro jako už po použití mléka.



Co říct dál? Za těch pár korun ho určitě stojí vyzkoušet. Myslím, že jsem ho kupovala za cenu asi kolem 40Kč. Určitě zkusím i další verze, ale tentokrát si je očmuchám, aby mě nečekalo zase nepříjemné překvapení.... :-)

Co vy? Koho vy si s sebou berete nejraději do sprchy? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)