Ladybox - čeká Vás říjnová recenze :-)

Dobrý večer všem :-)

Napřed se chci omluvit za sebe, ale nestíhám - napřed úraz, pak začátek školy, ale už jsem tady a snad víc pravidelně, nápadů mám dost, tak věřím, že je i zrealizuji.

Ale teď už k nadpisu článku. Zářijové vydání jsem nestihla, ale to nevadí, protože Ladybox pro Vás zrecenzuji za měsíc říjen.

Bude to mé subjektivní hodnocení, Margaritě se pochopitelně pochlubím, ale testovat budu podle sebe a už se na to moc těším.

Teď jsem vyplnila dotazník a ač si nejsem jistá, zda už teď by měl odpovídat obsah krabičky údajům, povím Vám, jak na tom jsem, abyste kdyžtak věděly, jestli náhodou nebudu recenzovat něco, co by Vás taky mohlo zajímat, protože jste na tom stejně jako já :-))


Pleť - smíšená

Nejčastěji mě má pleť trápí, protože: )- je nedostatečně hydratovaná, mám akné a problematickou pleť

Vlasy - rychle se mastící

Líčím se - výrazně

Pleť je - světlá (njn, albína :-)) )

Nejraději používám - dlouhotrvající rtěnky

Nejoblíbenější odstín rtěnky - červená, něžná růžová, chladná fialová, vínová, tělová

S barvou očí trochu problém: mám zeleno-modro-šedé, ale uvedla jsem jen šedé :-)

Tak a to je ode mne k LB zatím všechno, zítra ho budu objednávat a víc se dozvíte ve chvíli, kdy ho obdržím. Snad se těšíte tak jako já :-)

Sladké sny,

L.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)