Propadák vs klasika

Krásný večer.

Dnešní téma jsem se rozhodla věnovat barvení vlasů. Myslím si, že si vlasy barví většina lidí. Ať už úplně popírají vlastní barvu, zvýrazňují ji, používají melíry nebo se rozhodly pro nekonvenční styl, své vlastní, přírodní vlasy má v této době jen málokdo.

Já patřím mezi ty, co vlastní barvu posilují. Od přírody jsem blondýna, ale jako většina lidí, jsem nespokojená. Proto své vlasy barvím.

Za ty roku, co tomu tak je, jsem vyzkoušela nepřeberné množství barev, značek a způsobů. Začínala jsem tak, že jsem mívala červené konečky. Takové současné ombré naruby - od světlých kořínků po tmavé konce. 

Po čase mě barvení konečků omrzelo, červená je sice krásná barva, ale taky největší mrcha, což každý, kdo si ji kdy dal na hlavu musí vědět. Žádná jiná barva se tak rychle nevymývá. Ale jednobarevná hlava nebyla nic pro mne. Přešla jsem tedy k podbarvování.

Ze začátku jsem se držela "střízlivějších" barev a šla spíš do hněda. Časem jsem nabrala kuráž a zkoušela to s různými odstíny fialové. Až jsem začala snít o černé.  V té době se moje blond z teplé začala měnit ve studenou bílošedou a černé podbarvení tomu dodávalo šmrnc :-).

Tahle barevná kombinace mi vydržela cca 1 rok. Ač mě všichni od toho zrazovaly, prosadila jsem si to a ten rok si užívala. Jenže. Černá se prý nevymyje a nezbavím se jí. Alespoň podle ostatních. V době, kdy jsem černé vlasy barvila a chtěla, tak se ta potvora vymývala, ale teď v létě, když jsem se rozhodla vrátit se jen k blond, nešlo se jí zbavit. Nijak a ničím....

Příběh o tom, jak mi hořela hlava sem psát nebudu :-) Ale zkoušela jsem všemožné barvy, abych se přiblížila podobě mých blond vlasů.



Oblblá reklamami jsem si pořídila SYOSS a podrobila ho boji s mojí stálicí Palette. Jak to dopadlo?


Za sebe říkám: NEVĚŘTE REKLAMÁM!!!


SYOSS je propadákem na celé čáře. Zasvětlení o 7 odstínů??? Dovolte, abych se zasmála. Jsem přírodní blondýna a co jsem měla odrosty (přece jen nejsem až takhle moc), tak to ani nedokázalo pomalu sjednotit... Takže za mne SYOSS rozhodně NE. Škoda vyhozených peněz.

A tím pádem je jasné, jak souboj dopadl. Palette je pro mne stálící a jasnou volbou. Používám nejčastěji tuhle E20 a pak ještě tu našedivělou, jejíž číslo si nepamatuju, ale rozhodně tu u ní bude ještě zmínka.



A co vy? Taky jste se někdy zklamali po té, co vás ovlivnila reklama? Nebo máte jinou zkušenost?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)