Blogerky a první článek tam

Ahojte

Jak je z nadpisu jasné, už i můj blog je součástí blogerek a protože dneska nemám tolik času, kolik bych chtěla, dnešní článek na blogu Vás odkáže na můj první článek tam :-)

A čeho se týká? Rtěnek.

rtěnky-blog

Já a rtěnky spolu zatím nemáme moc dlouhodobý vztah. Cestu jsem si k sobě našly přibližně loni, když jsem začala chodit na novou školu.

Postupem času se náš vztah stále prohlubuje, vyrážíme spolu čím dál častěji, ale ne pokaždé. Do školy je nosím řekněme tak 70:30 pro ano, ale během dne se jimi nedoličuji, takže jakmile se najím, napiju, obvykle náš vztah pro zbytek dne skončí. Ale chci na tom zapracovat.

Co se týče nejrůznějších akcí a vyrážení kdykoliv kamkoliv mimo školu, jsou mým doplňkem, který jde se mnou a na rozdíl od školy si rty na akcích doličuju :-)

Celý článek je >>> tady <<<

Mějte fajn začátek víkendu Veselý obličej

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)