Avon: Planet spa african shea butter for foot and elbow

Zdravím Vás Veselý obličej

Po náročném víkendu stráveném nad prezentacemi do školy se hlásím s jednou recenzí. Pro dnešek jsem se s Vámi rozhodla podělit o mé dojmy z krému na nohy a lokty s AHA kyselinou.

Krém jsem dostala během léta od mamky, protože trpím tzv: “studentskými lokty”.

PS1

Jako obvykle mám pro Vás napřed oficiální popis:

Bohaté složení s AHA kyselinami a bambuckým máslem pomáhá odstraňovat odumřelé buňky a zjemňovat hrubou, vysušenou pokožku chodidel, loktů a kolen. (zdroj)

První, co stojí za zmínku a čeho si hned všimnete, je vůně. I teď při psaní recenze tu mám krém otevření a průběžně k němu čichám. Miluju tu vůni. Je to…. jako karamel. Až to ve mně vyvolává touhu ochutnat Veselý obličej Tělo po nanesení voní dost dlouho, jen škoda, že si lokty sama neočuchám (proto si ho po natírání rozmazávám i na ruce, abych měla vůni "u nosu”).

PS2

Jak už jsem psala, krém používám od léta. Za ty 4 měsíce se mé lokty zlepšily, ale je fakt, že jakmile ho na delší dobu vysadím, opět se “syndrom” vrátí. Výhodou je, že po mazání za krátkou dobu zmizí.

Posledně jsem měla lokty opravdu hodně suché a místy až odřené a třetí ten používání byly krásně heboučké, že se mi skoro nechtělo věřit, že to předtím bylo až tak zlé. Asi to budu muset fotit, abych měla důkaz místo slibů Veselý obličej

PS4

 

Co se týče konzistence, krémík je hodně hutný a opravdu takový “karamelový” – táhne se. Nutno ale říct, že je krásně hebký, dobře se rozmazává a snadno a rychle se vstřebává. Už po několika vteřinách máte pocit krásně hebké a hlavně voňavé (já vím, že to píšu po několikaté, ale ta vůně….. bože…) pokožky.

 

Obsah balení je 75 ml a cena myslím kolem 120 Kč. Díky konzistenci není třeba velkého množství, takže Vám krém nějakou dobu vydrží. Používám ho poměrně často a po 4 měsících ho ještě tak 1/4 mám.

PS3

Na fotce to možná vypadá, že je ho víc, ale je to dáno tím, jak jsem ho fotila “na boku” Veselý obličej

PS7

Složení jsem nechtěla opisovat, takže jsem ho vyfotila (po odkliknutí by to snad mělo být čitelné):

Moje hodnocení, na stupnici jako ve škole, by bylo…. asi… asi bych mu tu jedničku dala Veselý obličej Marně si tu totiž lámu hlavu nad výhradami a nemůžu na žádné přijít. A protože chci být objektivní, tak vzhledem k tomu, že nemá mínusy, jedničku dostat musí Veselý obličej

Máte zkušenost s řadou Planet spa? Láká mě vyzkoušet tělový peeling s hnědým cukrem a bambuckým máslem, ale než se do toho pustím, ráda bych slyšela nějaký názor.


Ještě pro Vás mám jednu bonusovou fotku:PS5

Taťka mého přítele je profi fotograf a přítel je umělec tělem i duší. Proto docela “trpí”, když fotím a neřeším “zlatý řez” a další věci. Nejsem fotograf, neřeším takové věci. Pro mne je důležité, aby na fotce bylo vidět, co fotím a tak nějak z toho šlo poznat to, co poznat jít má. Jenže to příteli nevysvětlím. Když jsem dnešní fotky tvořila, zrovna byl se mnou. Dobu mě nechal a pak řekl, že si jednu fotku zkusí udělat sám, jak by podle něj  měla vypadat. Výsledek Vám přikládám ke zkritizování.

Ano, vím, jeho fotka vypadá líp, než moje, takže až se jednoho dne změní styl mého focení, hledejte za tím jeho Veselý obličej s otevřenými ústy

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)