Listopadový Ladybox - moje první krabička krásy

Příjemný večer.

Dneska mi dorazila má první krabička krásy. Ač mi mail oznamoval, že dorazí už včera, přišla dneska. A balík do ruky? Byla jsem CELÝ den doma a pošta se neuráčí tady ani zazvonit, jen vhodí oznámení do schránky... Grr.

Ale teď k samotnému balíčku, na který jsem byla vážně natěšená. Minulý obsah jsem pročítala u blogerek a byla zvědavá, co bude naděleno mně.

(Recenzi rozdělím na dvě části - tady v té Vám představím obsah krabičky a někdy v budoucnu pak dodám recenzi jednotlivých výrobků.)

Jako první mě uchvátil design krabičky. Bílá mě na fotkách moc neoslovila, ale teď černá v kombinaci s růžovou mašlí a logem? To je přesně to, co se mi líbí :-) Navíc, když má ta krabička ještě ke všemu mé iniciály :-))






Box po rozbalení a jen vyndání dopisu, aby bylo vidět, jaké poklady se v něm skrývají.

Už první pohled mě přesvědčil o tom, že nejspíš budu spokojená.





Dopis od Lady s pečetí a na druhé straně seznam přípravků nacházejících se v boxíku.

V balíčku se měla nacházet celkem 3 plná balení, jedno cestovní a ještě jeden dárek, který by se měl řadit do celých taky. Takže 5 plnohodnotných věcí.

Prvním plnohodnotným produktem je tělové mléko o Yves Rocher: FLEUR DE NOEL - Fleur Féerique. Už teď Vám o něm můžu říct, že jeho vůni si zamilujete. Láska na první čuchnutí :-)


Druhou věcičkou je řasenka od stejné značky, tedy Yves Rocher, o které píší, že její složení je obohaceno o olej z kamélie, který pečuje o suché a namáhané řasy. Navíc je má udržet zdravé a lesklé i v zimě, takže jsem na to velmi zvědavá.

Dalším kosmetickým pomocníkem v plném balení, byla bílá krabička, od které jsem nevěděla, co čekat. Po vyndání jsem se trošku lekla, že to budou oční stíny, kterých mám plno, ale byla jsem mile překvapená.



V této krásné krabičce totiž je........ Tvářenka od značky Fleur de Santé. Konkrétně se jedná o Radiant Blush Chestnut Glow. Tvářenka je v příjemné přirozené barvě se třpytkami, tak uvidíme, jak se spolu skamarádíme. 




Další, co tu máme, je Tělové máslo Coconut Latte od NIP + FAB v cestovním balení. Máslo má být extra hydratační, což mnohá místa mého tělo jistě ocení. A s bambuckým máslem mám jen dobré zkušenosti, takže myslím, že to bude první věc, kterou ještě dneska vyzkouším. Navíc ta vůně...
Tak a dostáváme se k poslednímu plnohodnotnému produktu. Tím je kosmetická taštička od Fleur de Santé.
Je roztomilá, je krásná, ale pro mne zatím nepraktická, protože do kabelky je moc velká. Ale vím, že ji využuju až se odstěhuju a budu sem jezdit na víkendy, tak na věcičky, bez kterých nemám šanci přežit :-).


Mno a tím jsme se dostaly ke vzorkům, které jsem obdržela dva. Prvním je obličejové a tělové máslo Reniu, jehož základem je extra panenský kokosový olej. Musím se přiznat, že s obličejovým máslem zatím zkušenost nemám, takže jsem napnutá, jak dopadne premiérové setkání.
Druhým vzorečkem je Pure Fiji exotický masážní a koupelnový olej. Jak jsem se dočetla, panenský kokosový olej je tajemstvím věčného mládí ostrovanů Pacifiku.A to je něco pro mne, která má už 10 let depresi z věku a chce vypadat mladě, to pravé :-) Určitě Vám pak dám vědět, jestli si připadám omládnutá po koupelové masáži :-).







Ještě jedno překvapení mě čekalo. Jedná se o něco, co já neocením, nebo ocenila bych, ale moje babi, která je na bezlepkové dietě to ocení mnohem víc. Jedná se o Iswari Macaccino Bio - Kakaový energetický nápoj.









A teď? Shrnující fotka všech produktů, které jsem ve svém Lady boxu obdržela. Když na to tak koukám, je toho vážně docela hodně. A to to ještě není všechno, budem pokračovat.




Ale jak jsem řekla, to není všechno, takže pokračuje v prozkoumávání obsahu krabičky. Co jsem tam dál našla? Slevové poukazy, které se teď před Vánocemi rozhodně neztratí.

Pak "knížečku" 6 speciálních nabídek, která vypadá zajímavě a určitě si v ní něco vyberu. Když ne pro sebe, tak jako dárek na 100%.

Dále jsem pak objevila brožurky, na jejich prostudování se těším. Horký čaj a číst o kosmetice - znáte lepší trávení volného večera, když jste doma samy? Já tedy ne :-) Hlavně ty superpotraviny mě zajímají.

 Na závěr dvě poslední společné fotky: první brožurky a slevové kupony, na druhé obsah celého LB pospolu.

I když se jedná o můj první boxík a nemám s čím porovnávat, jsem velmi nadšená a určitě si v budoucnu nějaký další LB objednám. Velmi mile mě totiž překvapil.







2 komentáře:

  1. Máš moc pěkný blog.A máš hezký článek.Taky jsem dopsala článek o Lady Boxu.Skusila jsi už nějáký přípravek z Lady Boxu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, zatím jen tělové mléko, které je taaaaaaak příjemné a voňavá, že jsem do něj zamilovala :-)

      Vymazat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)