Můj noční stolek 2

Krásný večer všem.

Dneska tu pro Vás mám pokračování o tajemstvích ukrývaných v košíčku na mém nočním stolku. Včera jsem Vás seznámila s nočním krémem od Cien a dneska tu mám....
Tělové mléko.

A to nejen jen tak ledajaké :-) Jedná se o tělové mléko Body milk značky LAURA COLUTTI  kterou je možné zakoupit v Penny.

Mléko obsahuje čajovník, panthenol a vitamin E.


Info z obalu:

Jemné tělové mléko s obsahem vysoce kvalitních přísad - mandlového oleje, Panthenolu a vitaminu E, dodá Vaší pokožce dlouhotrvající jemnost a hebkost. Díky jedinečné kombinaci aktivních látek a přídavku esenciálního oleje čajovníku má hydratační, zvláčňující, vyživující, regenerační a antimikrobiální účinky.

Moje hodnocení:

+  vůně; líbí se mi, když si během spánku lehnu například na ruku a cítím příjemnou a dlouhotrvající vůni z mléka
+ hydratuje; cítím, že pokožka je spokojenější
+ regeneruje; trpím tzv. studentský loktem (popraskané lokty způsobené věčným podpírání hlavy, abych neusnula během přednášek :-)) ) a toto mléko si s nimi ví rady
- konzistence; je taková ta "tekutě tuhá" a trvá delší dobu než se vsákne a to mi zrovna 2x nevyhovuje.

Když sečteme klady a zápory a přidáme k tomu objem 500 ml a cenu cca 40 Kč, je to bez debat vyhovující tělové mléko na každodenní použití. Jako ideální bych ho viděla například jako krém na provádění proticelulitidové masáže a to hlavně díky tomu, že se hned nevsákne :-)

Máte i Vy s tímto mlékem nějakou zkušenost?

L.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)