Sbohem, silikone!

Krásné pondělí.

Když jsem psala článek  barvení vlasů, docela jsem se ne zrovna hezky zmiňovala o značce Syoss. Pár produktů  jsem od nich vyzkoušela a musím říct, že "profesionální péči o svoje vlasy" si představuju jinak.

Když si ale mamka koupila kondicionér bez silikonů, byla jsem vážně zvědavá. Popravdě? Zázrak jsem nečekala. Jednak jsem se se Syossem už spálila, a jednak hlavně proto, že jsem si neuměla představit, jak svoje vlasy bez pořádné dávky silikonu rozčešu.

Vlastním totiž zvlněné vlasy, které mají tendenci dredatět (už přemýšlím o podholení problémové části :-D ). Takže kondicionéry a jiné přípravky pro snadnější rozčesání jsou pro mne nezbytností. 

Oficiální popis:
SYOSS - Silicone Free Repair & Fullnes Conditioner - regenerační kondicioner bez silikonů  Syoss Repair kodicionér pro regeneraci normálních až poškozených vlasů * pomáhá vlasy regenerovat zevnitř * Pro intenzivní regenerační péči, plnější vzhled, objem a snadnější rozčesávání * Pomáhá regenerovat vlasy bez zatížení a nezanechává zbytky * Syoss je řada vlasové péče speciální vyvinutá s kadeřníky a kadeřníky používaná.Její vysoce účinná receptura s prvotřídními složkami poskytuje perfektní výsledek při každodenním domácím použití * Profesionální kvalita-profesionální výsledky * Neobsahuje silikony, parabeny ani parafíny *



Výsledek?
Byla jsem hodně mile překvapená. Vlasy šly krásně rozčesat a působily přirozeněji, než když jsou, díky silikonu, přehnaně hebké. Navíc mi přijde, že se tak rychle nemastí a celkově se zdají "lepší". Jediné, co mi nevyhovuje je vůně. Vždycky ve mně vyvolá vzpomínku z dětství, ale když se ji snažím uchopit, uteče mi :-/


Kdybych měla výrobek hodnotit jako ve škole, dala bych mu známku chvalitebný. Obsah 500 ml vydrží dost umytí, cena kolem stovky je za to množství víc než dobrá a výsledek je příjemné překvapení.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)