Jak se na mne štěstí usmálo :-)

Ahoj :-)

Dneska jen v rychlosti - když jsem přijela po namáhavém dni domů ze školy, totálně zničená a unavená (jsem nemocná a na antibiotikách, ale do školy se hold musí. Teda alespoň na něco), šla jsem se na chvíli podívat na FB, jestli se neděje něco zajímavého. 

Je Vám asi jasné, že dělo, když o tom píšu :-) Na jednom z mých nejoblíbenějších blogů, tedy u Lili,  jsem vyhrála v giveaway matující balíček od Gabrielly Salvete. 

Mám z toho neskutečnou radost, protože je to moje první výhra. Včera jsem přemýšlela, že bych si pořídila matující make up od Astoru. Měla jsem doma jeho vzorečky a byl fajn a už jsem ho chtěla objednat, ale pak jsem se zasekla, že počkám, jak dopadne příští týden výprodej kosmetiky. A místo toho matující make up vyhraju :-) Jupííííííí :-)

Ale taky diamantovou řasenku, na kterou jsem vážně moc zvědavá a o které si zde pak budete moci přečíst.

Tak, o skvělé zprávy jsem se podělila, a teď  jdu pokračovat léčbě s horkým čajem a Gossip Girl.

Mějte fajn nejen zbytek dne :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)