Večerní péče nejen o obličej

Krásný večer :-)

Na začátek pár slov mimo téma – konečně jsem se dokopala k tomu a začala psát ve Writeru, takže by úprava příspěvků mohla být snad lepší. Ale znám se, takže vím, že to budu stejně odbývat.

Tak, ale teď už k tomu hlavnímu. Dneska jsem si pro Vás připravila článek ohledně mé večerní péče o obličej. Ze 7 večerů tohle je rutina tak pro 5-6. Záleží na stavu pleti. Ale minimálně jednou týdně je ta péče rozsáhlejší :-) Ale o tom zase jindy. Dneska k rutině.

Část první: koupelna

Večerní očista obličeje začíná v koupelně. Většinu kosmetických pomocníků mám právě tam.

BB-večer

Tak, takhle vypadá má večerní výbavička. A ano, připojila jsem tam i péči o zuby a zjistíte proč.

1. všechno začíná odlíčením. Momentálně používám odličující mléko zakoupené v Penny. Pleť mi odlíčí, neštípe v očích, nemá protivnou vůni a stojí cca 30Kč, což je super, ne?

2. o čistícím gelu od Cien už jsem psala a pěla na něj ódy tady. Můj názor se na něj nezměnil a stále na něj nedám dopustit. Používám ho od léta a má pleť se viditelně velmi zlepšila.

3. zatímco mi na obličeji působí gel, je na čase vrhnout se na zuby. Moje péče o ně je poněkud zdlouhavější. Ač nemám rovnátka. Mám  daleko větší problém: trpím na afty a záněty dásní, takže moje ústní hygiena zabírá dost času na to, aby gel měl prostor působit a čistit. Obvykle používám, kvůli přecitlivosti zubů ráno Elmex a večer Paradontax, ale na radu ochotné prodavačky v lékárně teď zkouším Lacalut. Na rozdíl od Paradontaxu nemá tak nepříjemně slanou chuť. Mám jen vzorek, který jsem dostala v lékárně k vyzkoušení zdarma, jak mi bude vyhovovat, ale myslím, že si pořídím celé balení. Pokud máte trápení se zuby jako já, vřele doporučuju. Používám týden a už teď je znát zlepšení.

4. po smytí obvykle ještě pleť “doladím” nějakou pleťovou vodou. Nejčastěji používám stejnou, jako je mléko, ale tu jsem měla dole a nechtělo se mi pro ní, tak jsem sáhla po nějaké no name z drogerie. Obsahuje alkohol, což mojí mastné pleti vůbec nevadí. Spíš naopak. A chvilkové “sžírání” mastnoty přežiju, když se mi pak nebude obličej lesknout.

5. než se voda vsákne, je čas na druhou část péče o dutinu ústní. Moje trápení je obrovské (skoro 2 týdny jsem díky aftu nemohla mluvit, byl přes celou tvář až po moudrák, přes který se táhnul…), takže jsem když jsem si v lékárně stěžovala na zuby, přidala jsem i tuto stížnost. A jak už jsem psala, prodavačka byla velmi ochotná, prošla se mnou většinu ústních vod a společnými silami jsem vybraly právě tuto, která nejen že bojuje proti aftům, ale také stahuje dásně a chrání zuby proti plaku a kazu. Skoro bych na ni pěla samou chválu, ale přece jen se najde jedno, vlastně dvě, ale: 1. zbarvuje zuby a jazyk do žlutohněda. Což ale po používání má zmizet (při důkladném čištění zubů to prý taky není tak hrozné). 2. lze ji používám jen 2 týdny a pak na měsíc pauza. Jedu první týden, tak uvidíme. Nicméně zlepšení je ohromné Stojí cca 90 Kč, takže nic, co bys Vás zruinovalo a pokud trpíte jako já, šup šup do nejbližší lékárny pro CORSODYL!

Část druhá: u mne v pokoji

bb-večer pokoj

6. (na druhé fotce) je noční krém, opět od Cien. Rozebírala jsem ho už tady. Snad bych jen doplnila, že je tak hutný, že ráno při čištění pleti, ho ještě odstraňuji. Ale pleť je díky němu tak hebká a příjemná na dotek, že nebudu, alespoň dokud ho mám, hledat nějakou “lehčí” variantu.

7. i když se mi kvalita pleti zlepšila, stále občas zlobí. Teď mám zrovna takové období, takže po nanesení nočního krému přidávám na zlobivá místa zinkovou mast. Ta postižená místa vysuší a ráno není po pupínku ani vidu ani slechu a to je to, co chci :-)

8. v zimě mi sem tam popraskají rty a tak se tomu snažím předcházet hydratací a péčí. Po pokoji i koupelně se mi proto válí spousta jeleních lojů a balzámů. Dneska byl první, po kterém jsem sáhla, tento. Nevím, odkud ho mám, vím jen, že je na rtech příjemný a občas si ho vezmu i přes den, protože rty krásně perleťově zbarví a to se mi, k něžnému líčení, moc líbí :-)

Tak a to je celá moje večerní péče o obličej a zuby. U mne to jde ruku v ruce. A to jak ráno, tak večer :-) Jedno bez druhého pro mne neexistuje.

A jaký rituál máte Vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)