První dojmy z výhry od GS

Ahoj :-)

Tak mi dneska přišel očekávaný balíček z mojí výhry u Lili. Bez mučení přiznávám, že jsem se na něj moc těšila, protože je to moje první výhra v giveaway a hned takhle suprová :-))

Jelikož mi balíček ale přišel už když jsem byla nalíčená, tak dneska jen první dojmy a ukázka příště (sama jsem na řasenku velmi, velmi zvědavá :-) )

Ve schránce jsem našla typickou bublinkovou obálku, po jejímž rozbalení na mne čekal bílý pytlíček.


Věděla jsem, že jsem vyhrála matující make up, což mi udělalo vážně radost. Spolu s řasenkou a make up tam byly i letáčky s info o výrobcích, které jsem obdržela, což je praktické :-)



GS MATTE SKIN BALANCING FOUNDATION MATTE FINISH

Objevte novou dimenzi...

Nový make-up MATTE s jemnou texturou dokonale splyne s Vaší pletí. Díky unikátnímu složení ji zmatní pouze na místech, kde to potřebujete. Vaše pleť si tak zachová přirozený, zdravý vzhled a zůstane svěží po celý den.
*obsahuje výtažky z bílého čaje a ženšenu.

Make-up mi přišel světlý, což bledule jako já ocení. Jediné, čeho jsem si zatím všimla a co se mi nelíbí je, že když make-up zrovna nestojí (což asi nebude, když ho budete s sebou někam brát), tak teče. Jinak  dávkování pomocí pumpičky je ale super, jen škoda toho tečení :-( Ale pokud make-up s sebou nikam nenosíte, ani si toho nevšimnete :-)


ŘASENKA DIAMANTE

Dotek luxusu* pro Vaše řasy!
*s pravými diamanty

Nová řasenka DIAMANTE obsahující diamantový prach, rozzáří Váš pohled. Díky němu budou Vaše řasy neobyčejně lesklé, krásné, ale hlavně posílené a zdravé. Asymetrický a přirozeně působivý plastový kartáček řasy nejen dokonale prodlouží, ale také jim dodá neuvěřitelný objem.

 Kartáček vypadá opravdu působivě, díky krátkým plastovým štětinkám věřím, že se s ním bude velmi dobře pracovat. Těším se, až zítra (nebo už snad dneska večer?) oba výrobky vyzkouším a napíšu Vám o nich víc :-)

*popisky psány kurzívou jsou opsány z letáčků.







2 komentáře:

  1. krásná výhra :) hezký blog máte :) ráda bych vás pozvala ke mě na blog kde probíhá GA a budu moc ráda když budete mojí čtenářkou :) onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)