DIY: řetízkové náušnice + ukázka bižuterie

Krásný podvečer.

Jak se máte o 3. adventní neděli? Já jsem momentálně více méně doma sama, přítel má povinnosti a tak jsem měla čas si pro Vás něco připravit.

Tentokrát to bude návod na jednoduché náušnice, které si zvládne udělat každá z Vás sama.

Už jsem se tu zmiňovala o tom, že přítelův taťka je profi fotograf, dneska se zmíním o mamce, která vyrábí bižuterii (ano, všichni v té rodině jsou kreativní, jen já jsem kopyto Veselý obličej s otevřenými ústy). Díky tomu jsem od přítele dostala několik komponentů na výrobu. A taky pár výrobků od jeho mamky. Některé Vám ukážu na konci, jiné zase příště.

Ale k náušnicím. Jedním z komponentů, co tu mám a který hojně využívám, je stříbrný řetízek. Dostala jsem ho snad 10 m a ještě mi něco zbývá (mno jo, obdarování mojí mamky a Maky a hned máte po dárku Veselý obličej s otevřenými ústy ).

Mno a protože jsem tu měla x afroháčků a hrozně se mi líbí visací náušnice, rozhodla jsem se si jedny takové sama vyrobit.

Tadáááááááááááá, to jsou ony. Pokud se Vám líbí a chcete vědět víc, tak v celém článku Veselý obličej

náušnice celek

Pokud se Vám náušnice líbí a chcete si je vyrobit, začneme tím, co budete potřebovat:

  1. stříbrný řetízek s očky (cca 40cm, záleží na tom, jak dlouhé náušnice chcete a z kolika řetízků, já mám ze 4)
  2. 2 afroháčky
  3. 4 stříbrné kroužky dvou velikostí – větší a menší
  4. šperkařské kleštičky

náušnice - potřeby

Řetízek rozdělíme na 4 stejně velké části pomocí kleštiček. Na každou náušnici budeme potřebovat tím pádem 2 řetízky.

náušnice - řetízek

Ty si připravíme tak, že si rozmyslíme, jak je chceme mít dlouhé a podle toho je rozdělíme (nemusíme “přestříhávat, stačí jen “zahnout”) Udělejte to tak, abyste měli každý řetízek jinak dlouhý. A pokud možno, abyste měli obě náušnice stejné.

náušnice - řetízky

Po té připravené řetízky navlékneme na menší z obou kroužků. Na větší navlékneme afroháček. Mno a zcela logicky pak navlékneme menší kroužek s řetízky na větší s háčkem a hle, máme jednu náušnici hotovou Veselý obličej

náušnice - kroužeknáušnice - afro

náušnice - celek

Tak a ještě slibovaná ukázka šperků od mojí tchýně. Náušnice a jeden řetízek.

korálkynáhrdelník

růžovka

Tak a to je ode mne pro dnešek všechno. Mějte se krásně a bacha venku – klouže to Veselý obličej

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)