Tajemství mé kabelky I. aneb co se skrývá v té školní

Ahoj.

V pátek jsem dostala od jedné slečny několik kabelek. Se dvěma to byla láska na první pohled. První jsem se rozhodla “obětovat” pro školu a druhou na běžné příležitosti.

Kabelky spojuje stejná značka – David Jones, ale liší se vzhledově, velikostně a částečně i obsahově. Je jasné, že věci, co tahám do školy s sebou nenosím třeba do baru (pokud bych do něj nešla teda rovnou po škole, případně místo školy )

V tomto článku Vám ukážu, jaké poklady skrývá moje školní kabelka.
Mám hodně ráda žlutou barvu. V současnosti vlastním 2 žluté kabelky a obě jsou moje favoritky. Tahle ale vede, protože do ní nacpu vše, co potřebuju.

koln

To je ona. Kdo dojíždí nebo tráví většinu dne mimo domov, tak jistě ví, že velká kabelka je skoro nutností. Pro mne rozhodně. Do školy odjíždím mezi 5. – 8. hodinou a obvykle se vracím kolem sedmé. Takže v opravdu náročných dnech (což je každý čt a většina úterků) jsem mimo domov 14 hodin a tak je jasné, že s sebou tahám víc věcí, než bych tahala mít školu blíž/lepší dostupnost do ní.

Ale teď už k obsahu. Jelikož se jedná o školní kabelku, tak napřed ta školní část:

koln - kola 
Tohle je moje výbava na úterý. Místo Diplomatického protokolu jdeme do módního salonu a Dějiny politického myšlení odpadly. Takže zbývá jen WW2 a Protektorát, Komparativní politologie a Český politický systém (zdá se, že toho mám málo, ale jedna přednáška  je 80ti minutová příšera a navíc to mám zítra tak blbě, že mám přednášku, volno, přednášku, volno, volno, přednášku, volno, přednášku….). Nezbytnostmi, kromě desek na poznámky, jsou diář, který jsem dostala kdysi dávno od taťky a je to ten pravý pro mne: dokupuju do něj listy a už ho mám snad 5. rokem. Je v něm úplně všechno: místo pro poznámky, plánovač projektů, adresář, kalkulačka…. Miluju ho Vesel obličej Další vymožeností je penál, který jsem koupila v KIK asi za 25 Kč, který se mi hrozně designově líbil. Kromě propisek je plný barevných tužek, fixů, nosívám v něm čtečku karet a jeden z talismanů: lapis lazuri. Pouzdro na brýle je pro slepýše, jako jsem já, snad nutností, protože nosit brýle v zimě je hardcorová záležitost (už jen to mlžení při přechodech teplo <=> zima…) Ač mám pravítko i v penálu, běžně mám ještě další pohozená mimo… Kancelářské sponky.. Občas si neberu konkrétní desky na předměty, ale jen jedny s papíry a pak si přednášky spojuju, abych v tom neměla ještě větší bordel. Lepící papírky jsou super do diáře, nebo si na ně píšu vzkaz se spolusedící.

Nezbytná část:

koln - nezbytnosti

Nezbytnou část nosím i v neškolní kabelce. Jsou to totiž věci, bez kterých je skoro nemožné se obejít.

Žvýkačky: je mi jedno jaké, hlavně nějaké v kabelce neustále mít. Papírové kapesníčky jsou víc než nutnost. Buldoček je talisman od přítele. Jednou jsme se tak bavili a já mu říkám, že se mi tihle rafani líbí, že jsou roztomilí. A víte, co se stalo následující den? Přítel mi přinesl tohohle, kterého od té doby tahám všude s sebou. Zelený bloček s ještěrkou – do něj si zapisuju nápady sem na blog. Ať už módní inspirace, nebo náměty na články. Krém na ruce je moje úchylka. Tenhle od Cien stál do 30 kaček a krásně ruce promaže a zjemní. Co se rukou týče, všichni, co jezdí MHD by povinně měli mít antibakteriální gel. Já s sebou nosím tohohle prcka, kterého pravidelně doplňuju. Lahvička i obsah je od Nu Skin. Kdo o firmě neslyšel, do konce roku Vám o ní povím víc. Nebo se alespoň pokusím. Další věc od přítele je cvočkovaná peněženka, která ale nemá přihrádku na drobné, takže v ní nosím jen doklady. Pravá peněženka je od Vietnamců, ale tak hrozně se mi vzhledově líbila, že jsem ji musela mít (a Maky si pořídila skoro tu samou Vesel obličej s otevřenmi sty ). Poslední nezbytností je zrcátko, ke kterému snad ani nemusím nic psát Vesel obličej

Další sekcí je elektro.

koln - elektro

I do školy s sebou nosím foťák, protože nikdy nemůžete vědět, jaká krása Prahy Vás natolik okouzlí, že si ji budete chtít vyfotit Vesel obličej Sluchátka krásné růžové barvy mám ke všem 3 přístrojům – mp4 i telefonům. Mno a jelikož nefandím flashkám, ale jedu v kartách, je pro mne nezbytností i čtečka, kterou jsem možná měla spíš zařadit do školních věcí.

Kosmetická taštička

koln - kitty

Nosím v kabelce celkem 2. V Hello Kitty mám dekorativku. Přece jen 14 hodin je 14 hodin a když na mne má hned po škole čekat přítel, nechci vypadat moc poničeně. Základ tvoří korektor, o kterém jsem Vám psala víc tady, řasenka, o které se můžete dočíst zde, zázračný kelímek od Oriflame (dělám si záděry a tak je fajn mít je čím namazat a zklidnit), balzám na rty, protože i ony změnami teploty trpí, gumičky do vlasů, protože i když bych ráda nosila rozpuštěné vlasy, celý den to nevydržím, voňavka, protože prostě chci vonět Vesel obličej a zapalovač. Ač nejsem kuřák, hodí se vždycky.
Mno a pak tam přidávám stíny a rtěnku, které mám aktuálně použitě + lak na nehty v aktuální barvě, kdyby byla nutná oprava.

Nouzová taštička

koln - nouzovka

Druhá taštička je podstatně menší a obsahuje záchranné věci. Jak už jsem se několikrát zmiňovala, trávím většinu dne na cestách a to nikdy nemůžete vědět, co Vás potká. Trpím na bolesti hlavy, které když včas nezastavím, přechází do migrény, kterou si užívám třeba i dva dny. Takže prášky proti bolesti jsou nutností. Stejně jako se snažím o zlepšení vlasů a nehtů a proto pravidelně beru vápník, takže i ten má v mé taštičce místo, abych si ho nezapomněla vzít. Prášky na alergii, náhradní kapesníčky a hygienické potřeby jsou další věci, co tam mám. Jo a taky 2 zabalené složené plastové lžičky od Mrožíka… Nikdy nevíte, kdy se mohou hodit Vesel obličej s otevřenmi sty

Co jsem nefotila, ale co ještě mívám v kabelce jsou pochopitelně klíče, láhev s vodou a něco k snědku. Když si vzpomenu, tak přihodím i deštník a poslední dobou tam mívám rukavice.

To bude, co se obsahu mé tašky týče, asi vše. Snad Vás článek alespoň trochu bavil a někdy příště přidám i obsah neškolní kabelky.

Mějte se, smějte se.

Dobrou Vesel obličej

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)