Moje momentální šamponová sbírka

Ahoj.

Dneska bych Vám ráda předvedla moji momentální sbírku šamponů s tím, že bych je v jednotlivých recenzích později více přiblížila.

V této chvíli mám v koupelně 6 unikátních šamponů (některé mám víckrát), které používám. Sbírka vypadá takto:

sbírka šamponů

Jak můžete vidět, mám dvakrát Schaumu, dvakrát Cien, jednou Avon a jednu Baleu (ještě mám vánoční balení od Dove, ale to nechci načínat, takže o něm napíšu jindy Veselý obličej ).

schauma

Schauma

Vlastním v současnosti tyto dvě a musím se přiznat, že jsem ještě neměla čas je vyzkoušet, ale už své vlasy na to připravuju.

Zelená je Push up pro objem, který se vždycky hodí a hnědá je Q10 – Obohacující šampon, na který jsem upřímně zvědavá víc.

Co můžu posoudit už teď je, že zelená mi voní víc, připomíná mi snad citrony, takovou svěží vůni, zatímco hnědá voní “čistě”.

 

cien

Cien

Další dvojicí je Cien. O této značce již bylo zde na blogu několikrát psáno, o šamponech do této chvíle ale ještě ne.

Začneme tím oranžovým. Na něm je psáno, že je na denní použití a já miluju jeho vůni. Je to právě ta vůně, kvůli které ho používám. Kvalitou bych řekla, že sice není nejhorší, ale já ho používám na první mytí, abych z vlasů dostala to nejhorší a na druhý mytí už si beru nějaký jiný. Ale ta vůně… Prodává se ještě zelený, ale ten mi vyloženě smrdí.

Oproti tomu “bílá řada” mi přijde kvalitnější a více vyhovující mým vlasům. Prodává se několik druhů, které Vám teď z hlavy bohužel nevyjmenuju. Já mám momentálně konkrétně pro poškozené vlasy.

Kdybych si měla vybrat jen jeden od této značky, sáhla bych asi po bílém, protože po něm jsou moje vlasy hezčí, i když na mytí použiji jen ten. Ale vzdát se oranžové vůně… Bylo by to těžké.

avon

Avon

Tento šampon používám, dalo by se říci, že nejčastěji. Stačí ho opravdu maličko a ve vlasech Vám vytvoření pěnové závěje. Má příjemnou vůni a abych nezapomněla, je z řady Advance Techniques, od které mám ještě kondicionér, sprej pro objem a cosi, o čem Vám chci v nejbližší době také napsat.

“Oranžová” řada má být proti krepatosti vlasů a jestli tomu opravdu tak je Vám prozradím v detailní recenzi, na které se už pracuje.

 

balea

Balea

O svém posledním úlovku jsem se zmiňovala v předcházejícím článku. Naprosto mě okouzlilo balení, pumpičky mám všeobecně ráda, protože se s nimi lépe pracuje než s klasickým vymačkáváním.

Konkrétně se jedná o šampan Pure + Fresh. Kromě balení mě očarovala i jeho vůně, ze které, pro můj nos, pure opravdu krásně vyzařuje.

 

 

Tak, to bychom měli přehled mých šamponů, které se mi v současné době zabydlely v koupelně (přemýšlela jsem, že bych napsala i o pánských, ale názor by byl pokřivený, svědectví by o nich podával brácha, který má dredy Veselý obličej ).

Na jeden se zrovna chystám jít přednastavit recenzi, tipnete si, který by to mohl být?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)