Avon Color Trend tuhý pudr Final Touch

Ahoj.

Mám teď nějak trochu času, tak vesele přednastavuji články, aby až se ponořím do učení, nebylo zase dobu jen ticho.

avonDneska se podíváme na zoubek, myslím dobře známému, pudru od Avonu. Tento pudr já osobně používám už několik let, jen s lehkými obměnami, ale pokaždé se k němu vrátím.

Bohužel mi teď ale nějak došel a já mám doma jen tmavší verzi, ale nevadí, ta se dá použít na konturování.

 

Takže.. jdem na to.

Co se týče oficiální popisu, nic víc než toto: “Jemný tuhý pudr dodá vaší pokožce perfektní vzhled!” jsem nesehnala.

avon1S tvrzím ovšem souhlasím, pudr je velmi jemný. Na dotyk jsem ho porovnávala s jinými, co mi přišly pod ruku a řekla bych, že Avon patří mezi nejjemnější.

Osobně mám zkušenost se dvěma odstíny: Translucent a Translucent Tan. První je světlý a pro mne, bleduli, naprosto vyhovující. Druhý je fajn na léto nebo pak na konturování.

Pudr Váš obličej zmatní a má docela slušnou výdrž, večer ho objevíte na odličovacím tamponku poměrně dost. Kromě zmatnění se můžete těšit i na pokožku velmi hebkou na dotek. Dokonce má i velmi slušné krytí. Úplně se vším si sice neporadí, ale sjednotí tón pleti a nějakou tu neplechu schová.

avon3

Našla jsem zbyteček odstínu Translucent, takže Vám můžu ukázat, jak moc se liší.

Foceno bez blesku, přirozeně, aby rozdíl nebyl zkreslený :-).

To, co jsem zde psala o tmavším odstínu sedí i na světlejší, jenže ten Vám teď bohužel nevyfotím. A náhradu mám za něj teď na čas jinou.

 

+

-

kryje nedostatky

balení – moc nevydrží

zmatnění

v podstatě k dostání jen na objednání

hebká pokožka

není na výběr moc odstínů (ač mi v zimě Translucent vyhovuje, v létě bývá Translucent  Tan taky docela tmavý…)

tmavý odstín dobrý na konturování

 

slušná výdrž

 

I když jsem tady vyjmenovala několik nedostatků, se samotným pudrem jsem spokojená skoro 100%, což dokazuje to, že už dlouho je mou stálicí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)