Zkouškové….!!!! :-//

Příjemný pátek.

Jako většina vysokoškoláků, tak i já mám tu “radost” užívat si zkouškové. Období zúčtování za nesplněné sliby o tom, jak se budu učit, chodit na přednášky, dělat si poznámky a ne brouzdat po netu…

Jelikož mám dva resty z minulého semestru, mám před sebou vyhlídku 6 zkoušek a 14ti zápočtů (kecám, Bioetiku už jsem zvládla :-) ).

A teď, když se článek publikuje, sedím ve škole a mořím se nad dalším zápočtem. Což je mimochodem jeden z důvodů, proč to tu tak zanedbávám.

Celé čtvrteční odpoledne jsem strávila v kuchyni (ač je můj pokoj největší v celým baráku, mám pidi psací stůl a s nb, čajem, papíry, tužkami atd. se na něj prostě nemám šanci vejít…) a snažila se udělat smysluplné a hlavně kvalitní poznámky na WW2 a Protektorát Čechy a Morava. Jsem zvědavá, jak se mi to povedlo.

Pár fotek ze života těžce studujícího:

zkouškové

Všechny moje nezbytnosti hezky pospolu: notebook, diář, papíry (a ano, píšu s lenochem, protože optimista jako já píše moooooooooooc do kopce :-D ), nějaké propisky a hlavně čaje.

zkouškové2

Diář. Dostala jsem k Vánocům od přítelovi rodiny diář a tak po x letech zradím svůj a nebudu si do něj kupovat listy. Ač je teprv začátek a nemám v něm skoro nic zapsaného, tak se plní celkem pěkně.

zkouškové3

Mohla bych si dělat poznámky na nb, krásně čitelné, barevné…. Ale nějak se mi z nich neučí tak dobře, jako když si je sepíšu ručně. Takže mám dva druhy: ty, ze kterých se učím a ty, které zakládám, protože vím, že je budu potřebovat ke státnicím.

Navíc, jak si můžete všimnou zůstávám pěkně dětinská a všechno potřebuju barevné (měly byste vidět výsledné poznámky :-) ).

zkouškové4

Můj nejmilovanější hrneček. Koupila jsem ho kdysi dávno kdesi v Praze. A stál 10Kč(!!!). Navíc je s ovečkou (ač se snažím nebýt tupá ovce ve stádu, přece jen je to mé znamení a tak nešlo odolat :-D). Mobil, protože jsem doufala, že mě “vysvobodí” od učení přítel a pár barevných tužek.

zkouškové5

Jeden čaj není dost a podpora mozku je důležitá, hezky se poctivě během učení nalévám zeleným čajem. Pěkně brčkem, protože mám opět afty a tak je nechci moc dráždit (i černý čaj v hrnku jsem po vychladnutí pila brčkem).

A jelikož jsem se včera tak hezky učila, doufám, že teď přesně znám odpovědi na otázky, které mě během zápočtového testu čekají.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)