První příspěvek ve šťastné 13tce

Ahojte.

Během Vánoc a začátku roku jsem se odmlčela, ale už jsem v plné síle zase tady.

Dneska tu mám takový článek nehodící se moc na blog, ale chtěla jsem ho sem dát. 1.1. jsem si ze zvědavosti tahala Taroty, abych měla tak nějak představu o tom, co mě tenhle rok čeká. Podle data narození mi vyšla karta, které se všichni “bojí”, takže jsem si mohla tahat relativně v klidu, protože jednu “nemilou” už jsem měla jasnou.

Mno a jak to dopadlo?

Podle data narození mě stylově ve šťastné 13tce čeká karta XIII – Smrt.

IMG_0003  Výklad:

  V tomto roce čekejte dalekosáhlé změny. Je možné, že ukončíte své pracovní závazky a zrušíte chystané projekty. Možná že zaniknou partnerské vztahy v nichž jste doposud žili. Tato transformace vás obohatí o nové aspekty.

(kliknutím na kartu si ji můžete lépe prohlédnout Veselý obličej )

Mno, příteli se to moc nelíbí, ale na rozchod nevěřím. Spíš ta změna, které pak nahrává i druhá karta, karta, kterou jsem si 1.1. krásně vytáhla.

A tou není nic jiného než X – Kolo štěstí.

IMG_0004

Výklad:

V tomto roce se zvýší úroveň tvořivosti a štěstí. Točte kolo svého osudu co nejusilovněji. První zdar a úspěch vám poskytne neočekávanou příležitost a nabídne vám nebývalé tvůrčí i finanční možnosti. Dávejte pozor na své zastaralé zvyky a názory kterými blokujete kolo štěstí. Místo výhry by vás tak mohla čekat prohra.

U mne je zastaralým zvykem pouze snění a nečinnost, ale ta se možná vlivem XIII změní, protože to by byla dalekosáhlá změna. Mám nějakou představu, ale nechci o tom zatím víc mluvit,, abych to nezakřikla… Ale snad ani tentokrát karty nezklamou.

Věříte na karty? Nechaly jste si někdy něco vyvěštit? Nebo to považuje za nesmysl? Upřímně by mě Váš názor zajímal.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)