Stres, stres, stres

Ahojte.

Po kratší odmlce jeden zbytečný aktuální článek. Ještě pořád mi trvá zkouškové, psát, že jsem blboun, nemá cenu, ale ano, je to tak, takže ještě dodělávám pár věcí z loňska. Zbývaly mi ekonomie a politologie.

Jak doktorovi na poli, tak docentce na eko jsem psala mail, abych se s nimi domluvila… Doktor mi odepsal v pondělí, že mám přijít v úterý. Já mail našla až někdy kolem půlnoci, takže si asi umíte představit, jak probíhala moje noc…

Docentka mi odepsala teď a zkoušku mám až v úterý – jupííí.

Ale řeknu Vám, tenhle stres? To je něco hrozného. Zhoršila se mi pleť, mám děsné kruhy pod očima, zase se mi lámou nehty a nervozitou si dělám záděry… Už aby bylo úterý za mnou a já normálně byla přestěhovaná, bydlela v Praze, poctivě chodila na přednášky a rychle si udělala resty za tenhle semestr, abych na konci LS dělala jen zkoušky z LS. A hezky je měla do července hotové…

Jsou chvíle v životě, kdy bych si nafackovala… Toto je jedna z nich…

Příště už slibuju nějaký záživnější článek, ale musela jsem se vypsat.

Mějte se a nepoddávejte se stresu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)