Po krátké odmlce zase zde :-)

Zcela neplánovaně a nečekaně mi vznikla blogová pauza. Je to dáno tím, že konečně tak nějak bydlím v Praze, takže částečné sestěhování, dávání věcí do kupy, jistá nemoc (a s tím spojené učení se vařit zdravě), celé dny ve škole… toto všechno si vybralo daň v podobě toho, že jsem na chvíli musela obětovat svůj koníček…

Ale už jsem snad zpátky, připravená na všechny eventuality, které by se mohly stát (naivně doufám, že jako záchranu stihnu přes víkendy, kdy jsem doma, přednastavit články).

Dneska přicházím ale jen s jednou fotkou. Včera večer jsem na FB stránkách Gabrielly Salvete zjistila, že je fotografická soutěž o novou řasenku. Soutěž končila o půlnoci a tak jsem si říkala, že škoda, že jsem na to nepřišla dřív a něco nevymyslela. A pak, po desáté večer, mě políbila múza :-)

Fotka to sice není nikterak profesionální, ale myslím si, že se mi, snad originálně, podařilo výrobky GS zakomponovat do fotky.

Wichienka-blog

Soutěžní fotky, které jsem viděla na blogu, jsou sice krásné, ale přijde mi, že všechny svým způsobem stejné, tak jsem na to chtěla jít jinak. Co myslíte, povedlo se mi to? Modelka si focení náležitě užívala a neustále si s řasenkou hrála. A dokonce celou dobu spokojeně předla.

Aktualizace: VYHRÁLY jsme Veselý obličej

Dobrý den,

děkujeme Vám za účast v soutěži o novou řasenku D'AMORE od Gabriella Salvete a za zaslání fotky "S láskou Gabriella Salvete", díky které tuto novou řasenku získáváte. Řasenka D'AMORE má speciální kartáček, který zvětší objem řas, prodlouží je a natočí. Tvar řasenky v podobě ženské siluety se stuhou, na které je nápis "Ztrácím se v Tvém tajemném pohledu" mluví za vše. Váš pohled bude mluvit za vše.
Prosíme Vás o zaslání doručovací adresy, na kterou Vám budeme moct řasenku poslat. Pokud jste tak učinili, berte tuto prosbu za bezpředmětnou.

Děkujeme! I Vy si zasloužíte dárek z lásky...

S pozdravem a přáním pěkného dne

Vaše Gabriella Salvete

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)