Zimní rande

Dobrou chuť k nedělnímu obědu.

Přemýšlela jsem, jaký článek se tu dlouho neobjevil a pak mě do oka praštila připravená další módní inspirace.

A tentokrát jsem v ní vsadilo na kouzlo jednoduchosti.

Untitled 2Tak, pojďme se na to podívat blíže. Zima je ideální na nošení měkoučkých pletených šatů nebo dlouhých svetrů sloužících jako šaty.

Já se rozhodla všechno tentokrát ladit do hnědé. Dlouhý hnědý svetr, kabelka a vysoké kozačky.

V samotném svetru, případně šatech bychom ale nejspíš umrzly, proto to chce obyčejné černé legíny, nebo silnější silonky. Přemýšlela jsem i rozbití fádnosti pomocí červených legín, ale nakonec jsem se rozhodla pro eleganci.

Proto i jednoduché šperky: stříbrná soupravička náušnic a řetízku a může se jít.

Co jsem sem nedávala je líčení. To bych zvolila laděné do hnědého kouřového, možná s rudými rty, záleží na situaci, každopádně však jakýmkoliv způsobem vyčesané vlasy Veselý obličej

Tak, to je ode mne pro dnešek vše. Mějte fajn zbytek víkendu.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)